sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015

No i następnym rok minął. Myślałam, że w tym roku uda mi się więcej wyhaftować. Po przeprowadzce jednak sporo było do zrobienia w domu. Rozpakowanie pudeł, projektowanie wnętrz i mebli. Pod koniec roku zabrałam się za stylizacje pokoju Julki, który po dopieszczeniu szczegółów muszę koniecznie pokazać - sporo w nim mojego rękodzieła :) Kiedy zrobiło się ciepło zabraliśmy się za ogród. Mamy 40 arów pola do ucywilizowania. Udało mi się bez chemii wygrać z perzem, posadziliśmy setki drzew i krzewów :) Miałam też koci szpital. Kotów miało nie być - bo wszyscy mamy straszne uczulenie. Ale przybłąkała się do nas Kicia, przyprowadziła trochę potomstwa, które co chwila przysparza nam problemów, ale kochane przeokropnie są nasze futrzaste stworzenia :)  Na moje haftowanie brakowało czasu. Ale coś tam powstało :)

Jak co roku bardziej to przegląd tego co udało mi się opublikować na blogu, bo powstało trochę więcej i czeka na moją litość, aż wyciągnę z szuflady, oprawię i sfotografuję.

Priorytetem było skończenie galerii u Julki w pokoju z "Somebunny to love" w roli głównej, Mam już sporo obrazków z tej serii, powoli muszę się zabrać za rozplanowywanie jej.

"Blowing Bubbles"Fun in a winter wonderland"Special deliviery"


Skończyłam też serię z uroczym króliczkiem Bebunni. Wyhaftowałam wszystkie obrazki jakie do tej pory się ukazały ;) Tutaj cześć serii jaką wyhaftowałam w tym roku.


Tradycyjnie powstało kilka obrazków autorstwa Margaret Sherry - uwielbiam się katować tymi konturami :)


Wyhaftowałam też obrazki NeoCraft na podstawie ilustracji Ingi Paltser. Przypomniałam sobie, że muszę ogrodniczce dohaftować partnera :)

"Рackage""Gardener"

Powstało też kilka innych haftów dla Julki. Serduszko- zawieszka na klamkę przy drzwiach do jej pokoju., urocze myszki i zakładka z kotkiem Solo Cat - może kiedyś się skuszę na wyhaftowanie całej tej serii.

"The mice will play"All of a flutter - Lucie Heaton"Butterflies bookmark" - Solo Cat
Hmmm sporo tych dzieciecych obrazków powstało. Ale dla siebie też coś wyhaftowałam :)

Moje ukochane elfy - od NeoCraft jak i Nimuë
"Red Haired" - NeoCraft"Clair de Lune" - Nimuë, "Le biniou"- Nimuë


 Hafty o tematyce kuchennej ze zbioru mini schematów "La grande histoire de la cuisine". Bardzo podobała mi się ta seria i na pewno powstanie więcej obrazków :)



Kilka haftów autorstwa Véronique Enginger

"Savon de Marseille",  "Fraises""Une Veranda"Zawieszka - Le grand ABC "De la brodeuse"


Skończyłam serie z naszymi monogramani w ptasiej stylistyce. Powstały też śnieżynki na plastikowej kanwie.
"Ice Ornaments"Les Belles lettres - À l'ombre des lettres en fleurs


No i na koniec mój eksperyment. Ufarbowałam na czarno len - z miernym efektem, bo tkanina strasznie farbuję. Ale dzięki temu powstały 3 obrazki z ważnymi dla mnie gwiazdozbiorami :)
PannaMały i Wielki WózWaga



To wszystko co mam do pokazania. Mam nadzieję, że przyszło rok będzie bardziej owocny :)


( każdy haft jest podlinkowany)

38 komentarzy:

  1. Dużo, dużo, bardzo dużo ja na "nie mam czasu wyszywać". Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Me encantan tus trtabajos, tan bonitos todos!! FELIZ AÑO NUEVO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace i ich oprawa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja :) Bardzo pracowity rok za Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniały dorobek! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowity rok za Tobą - jak widać nie tylko robótkowo ;)
    Piękne prace jak zawsze i wcale nie tak mało!

    Owocnego kolejnego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jedna praca to piękniejsza:)A o ilości to już nawet nie wspomnę - bo po prostu powala na kolana. Więc życzę Ci - równie mało czasu na robótki w 2016 r:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz na co narzekać. Rok był bardzo owocny. Wszystkie hafty cudne. Z ogromna chęcią zobaczyłabym je jak wyglądają na Twoich ścianach 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) na razie wisi tylko jeden obrazek :D no masakra jakaś :o

      pozdrawiam
      Emila

      Usuń
  9. Wyhaftowałaś w tym roku sporo pięknych obrazków. Ciekawa jestem pokoju Julki, na pewno śliczny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę chwilę to wrzucę na grupę na fb :)

      Usuń
  10. Sporo przepięknych małych obrazków, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca galeria :) Śliczne obrazki, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, piękne po prostu cudne i tak bardzo staranne, aż miło patrzy się na tak piękne rzeczy. Pozdrawiam i zdrówka szczęścia i czasu życzę w tym Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilko, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    A Twoje krzyżykowanie zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na tak dużą ilość zajęć związanych z domem i ogrodem Twój roczny dorobek hafciarski jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała masa pięknych prac!
    I Ty ten rok nazwałaś mało owocnym??????

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracowity rok-piękne hafty. Życzę równie owocnego roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. absolutnie przepiękne prace :) miałaś piękny i pracowity rok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Matko ale tego natworzyłaś, zdolne ręce to i prace wychodzą spektakularne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega dużo pięknych haftów udało Ci się stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Gratulacje :) pracowicie spędzony rok to ogromna satysfakcja :) Zawsze jak patrzę na twoje podsumowania zastanawiam się skąd masz tę czarodziejską igłę do błyskawicznego haftowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wpis. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace, jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://hafciarkablog.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  23. Passando para desejar um dia de felicidades.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe podsumowanie. Gratuluję tylu cudnych prac. Widać, że pracowita osóbka z Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu cudo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne <3 Musisz być niesamowicie cierpliwą osobą :)
    kobranowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I know this makes me very aware of it. For those who want to know this, read this on the web here. คาสิโนออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  28. เผาผลาญไขมัน ไม่มีอันตราย เป็นเทคโนโลยี ที่มีคุณภาพสูงสำหรับในการเผาผลาญไขมันส่วนเกิน
    เครื่องจะตรวจจำนวนไขมัน แล้วก็คำนวนพลังงานที่จำต้องใช้อัตโนมัติ และก็พวกเราจะใช้วัสดุอุปกรณ์ยิงคลื่น
    อัลตร้าซาวด์เข้าไปในรอบๆที่ได้ทำเครื่องหมายไว้อย่างสม่ำเสมอ โดยไม่เจ็บต่อเยื่อรอบๆ ใกล้เคียง ไม่ว่าจะเป็นผิวหนังข้างบน เซลล์ประสาท หรือ เส้นเลือด ต่อไปเซลล์ไขมันจะถูกเปลี่ยนแปลงให้เป็นของเหลวแล้วถูกซึมซับไปสู่กระแส เลือด แล้วถูกนำไปเผาผลาญโดยระบบการกำจัดไขมันของ
    ร่างกายตามธรรมชาติ ทำให้ท่านสัมผัสได้ถึงรูปร่างที่กระชับและก็เรียบเนียนขึ้นโดยทันทีข้างหลังการดูแลรักษา โดยไม่เป็นผลข้างๆอะไรก็ตามต่อสภาพทางด้านร่างกายรวมทั้งสามารถดำเนิน
    ชีวิตตามเดิม โดยไม่ต้องพักรักษาตัว

    สลายไขมัน กระชับสัดส่วน
    สลายไขมัน ไม่ผ่าตัด

    OdpowiedzUsuń
  29. ปั่นให้สุดแล้วหยุดที่โบนัทแตก
    สนใจสมัครกดลิ้งค์เลย


    สล็อต66

    OdpowiedzUsuń
  30. The presentation of the article is very good, every word written has a meaning and is very useful for the readers. I hope that you can write useful articles for readers like this, we also have several articles that are also interesting to read.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ភ្នាល់បាល់

    OdpowiedzUsuń
  31. chokdee777 slot สำหรับสมาชิกที่ชื่นชอบความง่าย รักความสบายสบาย เพิ่มข้อจำกัดความเพลิดเพลินให้กับเกมพนันออนไลน์แบบขั้นสุดเราขอเสนอ PGSLOT เวอร์ชั่นโทรศัพท์เคลื่อนที่ ให้เสถียร

    OdpowiedzUsuń
  32. ทดลอง เล่น สล็อต ฟรี สล็อตเว็บไซต์ตรง ไม่ผ่านเอเย่นต์ เปิดใหม่ ของทางค่ายเกม pg ของเรา เป็นอีกหนึ่งศูนย์รวม เกมสล็อตออนไลน์ ที่นักเสี่ยงดวงต่างๆนั้นไว้วางใจอย่างมากที่สุดในขณะนี้

    OdpowiedzUsuń
  33. slotv9 เว็บไซต์ สล็อต คุณภาพดี ยอดเยี่ยม ภาพที่ ชัดเจน เสียงไม่แตก กราฟฟิค สายงวม หมุนสล็อต แตกง่าย กับพวกเรา pgslot-th.com เว็บไซต์ สล็อต เหมาะสมกับ คุณมากที่สุด ในตอนนี้

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...