sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015

No i następnym rok minął. Myślałam, że w tym roku uda mi się więcej wyhaftować. Po przeprowadzce jednak sporo było do zrobienia w domu. Rozpakowanie pudeł, projektowanie wnętrz i mebli. Pod koniec roku zabrałam się za stylizacje pokoju Julki, który po dopieszczeniu szczegółów muszę koniecznie pokazać - sporo w nim mojego rękodzieła :) Kiedy zrobiło się ciepło zabraliśmy się za ogród. Mamy 40 arów pola do ucywilizowania. Udało mi się bez chemii wygrać z perzem, posadziliśmy setki drzew i krzewów :) Miałam też koci szpital. Kotów miało nie być - bo wszyscy mamy straszne uczulenie. Ale przybłąkała się do nas Kicia, przyprowadziła trochę potomstwa, które co chwila przysparza nam problemów, ale kochane przeokropnie są nasze futrzaste stworzenia :)  Na moje haftowanie brakowało czasu. Ale coś tam powstało :)

Jak co roku bardziej to przegląd tego co udało mi się opublikować na blogu, bo powstało trochę więcej i czeka na moją litość, aż wyciągnę z szuflady, oprawię i sfotografuję.

Priorytetem było skończenie galerii u Julki w pokoju z "Somebunny to love" w roli głównej, Mam już sporo obrazków z tej serii, powoli muszę się zabrać za rozplanowywanie jej.

"Blowing Bubbles"Fun in a winter wonderland"Special deliviery"


Skończyłam też serię z uroczym króliczkiem Bebunni. Wyhaftowałam wszystkie obrazki jakie do tej pory się ukazały ;) Tutaj cześć serii jaką wyhaftowałam w tym roku.


Tradycyjnie powstało kilka obrazków autorstwa Margaret Sherry - uwielbiam się katować tymi konturami :)


Wyhaftowałam też obrazki NeoCraft na podstawie ilustracji Ingi Paltser. Przypomniałam sobie, że muszę ogrodniczce dohaftować partnera :)

"Рackage""Gardener"

Powstało też kilka innych haftów dla Julki. Serduszko- zawieszka na klamkę przy drzwiach do jej pokoju., urocze myszki i zakładka z kotkiem Solo Cat - może kiedyś się skuszę na wyhaftowanie całej tej serii.

"The mice will play"All of a flutter - Lucie Heaton"Butterflies bookmark" - Solo Cat
Hmmm sporo tych dzieciecych obrazków powstało. Ale dla siebie też coś wyhaftowałam :)

Moje ukochane elfy - od NeoCraft jak i Nimuë
"Red Haired" - NeoCraft"Clair de Lune" - Nimuë, "Le biniou"- Nimuë


 Hafty o tematyce kuchennej ze zbioru mini schematów "La grande histoire de la cuisine". Bardzo podobała mi się ta seria i na pewno powstanie więcej obrazków :)



Kilka haftów autorstwa Véronique Enginger

"Savon de Marseille",  "Fraises""Une Veranda"Zawieszka - Le grand ABC "De la brodeuse"


Skończyłam serie z naszymi monogramani w ptasiej stylistyce. Powstały też śnieżynki na plastikowej kanwie.
"Ice Ornaments"Les Belles lettres - À l'ombre des lettres en fleurs


No i na koniec mój eksperyment. Ufarbowałam na czarno len - z miernym efektem, bo tkanina strasznie farbuję. Ale dzięki temu powstały 3 obrazki z ważnymi dla mnie gwiazdozbiorami :)
PannaMały i Wielki WózWaga



To wszystko co mam do pokazania. Mam nadzieję, że przyszło rok będzie bardziej owocny :)


( każdy haft jest podlinkowany)

30 komentarzy:

  1. Dużo, dużo, bardzo dużo ja na "nie mam czasu wyszywać". Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Me encantan tus trtabajos, tan bonitos todos!! FELIZ AÑO NUEVO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace i ich oprawa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja :) Bardzo pracowity rok za Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniały dorobek! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowity rok za Tobą - jak widać nie tylko robótkowo ;)
    Piękne prace jak zawsze i wcale nie tak mało!

    Owocnego kolejnego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jedna praca to piękniejsza:)A o ilości to już nawet nie wspomnę - bo po prostu powala na kolana. Więc życzę Ci - równie mało czasu na robótki w 2016 r:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz na co narzekać. Rok był bardzo owocny. Wszystkie hafty cudne. Z ogromna chęcią zobaczyłabym je jak wyglądają na Twoich ścianach 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) na razie wisi tylko jeden obrazek :D no masakra jakaś :o

      pozdrawiam
      Emila

      Usuń
  9. Wyhaftowałaś w tym roku sporo pięknych obrazków. Ciekawa jestem pokoju Julki, na pewno śliczny :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę chwilę to wrzucę na grupę na fb :)

      Usuń
  10. Sporo przepięknych małych obrazków, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca galeria :) Śliczne obrazki, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, piękne po prostu cudne i tak bardzo staranne, aż miło patrzy się na tak piękne rzeczy. Pozdrawiam i zdrówka szczęścia i czasu życzę w tym Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilko, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    A Twoje krzyżykowanie zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na tak dużą ilość zajęć związanych z domem i ogrodem Twój roczny dorobek hafciarski jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała masa pięknych prac!
    I Ty ten rok nazwałaś mało owocnym??????

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracowity rok-piękne hafty. Życzę równie owocnego roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. absolutnie przepiękne prace :) miałaś piękny i pracowity rok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Matko ale tego natworzyłaś, zdolne ręce to i prace wychodzą spektakularne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega dużo pięknych haftów udało Ci się stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Gratulacje :) pracowicie spędzony rok to ogromna satysfakcja :) Zawsze jak patrzę na twoje podsumowania zastanawiam się skąd masz tę czarodziejską igłę do błyskawicznego haftowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wpis. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace, jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://hafciarkablog.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  23. Passando para desejar um dia de felicidades.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe podsumowanie. Gratuluję tylu cudnych prac. Widać, że pracowita osóbka z Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu cudo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne <3 Musisz być niesamowicie cierpliwą osobą :)
    kobranowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...