poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Savon de Marseille - Véronique Enginger

Bardzo długo zastanawiałam się nad obrazkiem do łazienki na poddaszu. W końcu trafiłam na retro plakat z mydłem w kostce. Już od dłuższego czasu staramy sie w domu używać jak najprostszych i naturalnych kosmetyków, w tym  ręcznie robionych mydeł. Nasza skóra dzięki nim stała się zdrowsza, moja i Julki atopowa skóra wygląda o wiele lepiej. Więc stało się oczywistym, że na część tych zbawiennych dla nas właściwości mydła musi powstać haft :) Do kompletu jest drugi obrazek, który zawiśnie pewnie w pralni, kiedyś jak się wyhaftuję... :)


Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze naturalnym, nici dmc, 20x30 cm.















7 komentarzy:

  1. Przepięknie wykonany hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik :) T
    eż mam atopową skórę, którą niestety odziedziczyli również chłopcy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i fajnie że będzie miał swoje miejsce w domu ;) Ja całe szczęście nie mam problemów skórnych, raczej z pamięcią żeby codziennie się kremować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ปั่นให้สุดแล้วหยุดที่โบนัทแตก
    สนใจสมัครกดลิ้งค์เลย


    สล็อต66

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...