poniedziałek, 21 września 2015

All wrapped up - Bebunni

To już niestety ostatni obrazek z serii. Strasznie szkoda, że moja przygoda z tymi uroczymi stworzonkami dobiegła końca., chociaż po cichu liczę na to, że schematy z tymi maleństwami jeszcze się kiedyś pojawią. Ostatni obrazek jest nieco zimowy. Dwa malutkie króliczki szczelnie opatulone w szaliki i czapki. Drogę sobie rozświetlają latarenką.
I tym razem wprowadziłam od siebie malutką zmianę w schemacie. Ale nie jest to dodanie koralików. Ciekawa jestem czy ktoś zgadnie co to :)

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze koście słoniowej, nici dmc, 12x17 cm.













Wszystkie Bebunni z serii:

Special deliviery

Beautiful Bouquet


Always Friends

Teatime Treats


Pamper yourself

Zawieszka






12 komentarzy:

  1. Ale się króliczki rozkicały :)
    Czy dodatkiem są gwiazdki na czapce i szaliczku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna seria obrazków. Słodziaki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne! Cała seria podbiła moje serducho. Kiedy ty masz czas to haftować? Zdradź ten sekret!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne !!! Cała seria fantastycznie się prezentuje :) Haft perfekcyjny, a gwiazdki na czapce i szaliku dodają świątecznego nastroju.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne, ale moje serce skradł króliczek z zawieszki. Czy była by możliwość zapożyczenia wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te króliczki, mnie ujął za serce ten z bukietem kwiatów. Chciałabym takiego wyhaftować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne króliki. Mam pytanie tylko, czego trzyma się ta latarnia? Króliczego ucha, czy po prostu lewituje?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...