poniedziałek, 29 czerwca 2015

Special deliviery - Somebunny to love

Jakiś czas temu, kiedy przeglądałam brytyjskie gazetki hafciarskie, trafiłam na malutki schemat z Somebunny. Króliczek słodki, trzyma w łapkach wielki list, koniecznie musiałam go wyhaftować. Króliczek okazał się za mały, żeby umieścić go w ramce dlatego wpadłam na pomysł, żeby zrobić z niego zawieszkę, a na liście wyhaftować Julki imię. Hafcik malusieńki, ale pełny szczególików, mocno dał w kość :) Kiedy uporałam się z królikiem zabrałam się za podpis. Najpierw przeszukałam schematy, żeby dobrać odpowiednią czcionkę, niestety nic odpowiedniego nie znalazłam, dlatego ostatecznie haftowałam improwizując. Tradycyjnie ręcznie zszyłam, wypchałam wkładem poduszkowym. Gotowy króliczek zamieszkał przy Julki plecaku.

Wyhaftowanie na lnie 32 ct w kolorze białym, nici dmc, 6 x 4,5 cm, szyte ręcznie.









17 komentarzy:

  1. Jaki uroczy maluszek :) Córka z pewnością świetnie się nim zaopiekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny króliczek, wspaniały pomysł z tą zawieszką, na pewno fajnie "dynda" przy plecaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaszek, faktycznie maleńki:) super prezencik dla Serduszka od serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny hafcik dla Julci i jak precyzyjniewykonany. Zachwycajacy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale slodziak:) Tez mialam do niego wzor wydrukowany, ale poszedl z innymi do smieci:(
    A ja w rameczki i mniejsze hafciki oprawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wysłać Ci schemat?
      Rameczek mam już zatrzęsienie w domu, staram się wyciągać z nich hafty :)

      Usuń
    2. A prosze, bo zanim sie dokopie u mnie na lapku to... :(
      u mnie scian juz brakuje, ale wiecznie w domu rodzinnym nie bede, wiec jest nadzieja:P A ciekawe ramki przywiozlam ze Stanow, wiec trzeba je czyms zapelnic:)

      Usuń
    3. Widziałam już na innym blogu, że udało się namierzyć schemat :)

      Rameczek hamerykańskich zazdroszczę :)

      Usuń
  6. Śliczny, i bardzo fajny pomysł, z tą zawieszką :) Julka to ma teraz tych zawieszek a zawieszek. Gdzie ona to wszystko mieści.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...