czwartek, 19 lutego 2015

"The mice will play" - Country mice - Claire Comerford

Dzisiaj mam do zaprezentowania kolejny obrazek dla Julki. Chodził z mną od dawna, w końcu udało się go wyhaftować. Przesłodkie myszki, niezwykle puchate bawią się na gałązce jeżyny. Nie będę ukrywać, że połasiłam sie na śliczne koraliki, które w swoim wzorze dodała projektantka. Dodają jeżynkom autentyczności, głębi i koloru, mniam. Od siebie dodałam myszkom malutkie czarne oczka z koralików.

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze piaskowym, nici dmc, koraliki toho round 15o i 11o.









16 komentarzy:

  1. Prześliczne myszorki :) Sama dobierałaś kolory, bo oryginalny wzór chyba na mulinę Anchor był rozpisany?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te słodziaki już od jakiegoś czasu w planach. Cudnie Ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne a jeżynki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki! A po jeżynki aż by się chciało sięgnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie myszki:) też mam je na swojej liście:))) Super wyglądają te koraliki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszki cudne! A jeżyny faktycznie jak prawdziwe! Nie sądziłam, że można dzięki koralikom uzyskać taki super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, aż chce się podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie wyszło! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne! Koraliki dają niesamowity efekt :) Dzięki Twojemu blogowi skusiłam się na mój pierwszy haft na lnie i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je haftowałam, rzeczywiście są przesłodkie :) a efekt cieszy tak oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zostawiam u Ciebie zbyt wielu komentarzy, zresztą w niewielu miejscach jestem, ale z ogromną przyjemnością wpadam, żeby nacieszc oczy Twoimi dokonaniami. Ten hafcik wyjątkowo mi się podoba i nie mogłam przejsc obok niego po cichu. Twoje wykonanie dodaje mu jeszcze niesamowitości i roku. Perfekcja w każdym calu. Jesteś niesamowita.
    Bardzo cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...