wtorek, 17 marca 2015

Gardener - NeoCraft

Jak już wiecie uwielbiam wzory od NeoCraft, zwłaszcza zwierzątka opracowane na podstawie ślicznych akwarelek Ingi Paltser. Tym razem Julka wybrała sobie szopika ogrodniczkę. Ale jak się okazało kolory zaproponowane przez NeoCraft są bardzo smutne, ciemne, kompletnie nie przypominają tych leciutkich pasteli z oryginalnych obrazków. Prawie wszystkie kolory pozmieniałam, dodałam kilka odcieni od siebie. W sumie tylko układ krzyżyków i konturów pozostał prawie bez zmian. Na koniec przyszyłam kilka koralików jako guziczki i spineczka. Na swoją kolej czeka jeszcze kolega szopik ogrodnik, który też wymaga zmiany kolorystyki.

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, koraliki Mill Hill Seed Beads, i szklany koralik niewiadomego pochodzenia, 12x17 cm.














Porównanie mojej wersji, oryginalnego obrazka i wersji od NeoCraft.






18 komentarzy:

  1. Faktycznie Twoja wersja jest o niebo weselsza o pozytywniejsza niż oryginalna. Szopik wyszedł ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki jest ten szopik, wyszedł cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy jest :)
    a gdzie takie rameczki kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Very cute.
    Greetings, Manuela

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wersja najweselsza, czyli najlepsza! A ja do szopow mam sentyment, bo wypatrzylam swojego pierwszego w moje pierwsze urodziny spedzany w Stanach. Wyszlam tylko ze smieciami kolo polnocy, a ten sie chowal przed budynkiem po przeciwnej stronie parkingu:) Dzieki niemu to byly mile urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wita, piękny szopik, Twoja wersja oczywiście nanajlepsza. Też lubię zmieniać kolory, dobrze jest nie być schematyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty !!
    O wiele ładniejszy jak oryginał!
    Pozdrowienia Marion

    OdpowiedzUsuń
  8. Красота) Такая весенняя вышивка, нежная и вдохновляющая.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft. Twoja wersja najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały, bardzo lubię twoje równe krzyżyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super dzieła wykonujesz. Pozazdrościć takich zdolności haftowania! Piotr http://fotomigawka.net/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ramka, obrazek w ogóle całość bardzo urocza

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...