czwartek, 27 sierpnia 2015

Blowing Bubbles - Somebunny to love

Po małym przerywniku dalej powracam do motywu króliczego, chociaż tym razem z innej serii, ale tak samo urocze. Ten obrazek miałam od bardzo dawna w planach. Jest niezwykle letni i wesoły, bije od niego ciepło i wywołuje uśmiech na twarzy. Ogromna ilość detali spowodowała, że obrazek wygląda niezwykle delikatnie. Całość wygląda bardzo lekko, dzięki masie latających baniek mydlanych. Scenka jest niezwykle rozkoszna, rodzeństwo króliczków wyszło na spacer, za nimi podążają puchate kurczaczki.
Zróbcie sobie dużą kawę bo będzie masa zdjęć :)

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze białym, nici dmc, 20x30 cm.





























16 komentarzy:

  1. Piękne! Też się kiedyś w nich zakochałam i popełniłam je :)
    Na lnie wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście piękny i zwiewny hafcik, niezwykle delikatny i perfekcyjnie wykonany. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze! :) zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze wszystkim- bije od niego ciepło i wywołuje uśmiech na twarzy :) Jest po prostu uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Pięknie komponowałoby się w dziecięcym pokoju czy kąciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry!
    Od pewnego czasu podziwiam Pani dzieła, są przepiękne.
    Mam pytanie, skąd bierze Pani te oryginalne wzory?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, bardzo mi miło ;)

    Schematy pochodzą głownie z zagranicznych gazet - brytyjskich i francuskich.

    Pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne <3
    polishhotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Rzeczywiście ilość szczegółów niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą serię. Śliczny ,delikatny wzór-pięknie prezentuje się na lnianym tle.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...