niedziela, 31 stycznia 2016

"Sweet Toth" i "Chocolate bits in silver foil" - RTO

Znowu na długo ucichłam. Ciężko mi się zmobilizować do pisania postów ostatnio, z haftowaniem też różnie bywa.
Dzisiaj jest ostatni dzwonek na pokazanie, co przygotowałam na aktualną Siłownie Twórczą. W tym miesiącu tematem były słodycze. Temat bardzo mi przypasował, bo słodkości uwielbiam i  mogłabym je jeść tylko i wyłącznie :) Pomysłów miałam bardzo dużo, ale na szczęście przypomniałam sobie o sówkach RTO, które chyba już wszystkie blogerki haftowały. Uwielbiam te cudne akwarelki autorstwa Ingi Paltser, są bardzo wdzięczne do haftowania. Uwielbiam je za kolorystykę, za lekkość. Schematom RTO tego brakowało. Kolory były ponure, słabo wycieniowane. Spędziłam kilka wieczorów gruntownie przeprojektowując schemat, ale było warto.
Sówki okazały się być bardzo malutkie, dlatego postanowiłam je wyhaftować na jednym kawałku lnu :)

Wyhaftowane na lnie 35ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 12x17 cm.


















Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. W tym miesiącu tematem są słodycze. Zapominalskich przypominam, że dzisiaj mija termin zgłaszania prac.



Wszystkie informacje znajdziecie TU

40 komentarzy:

  1. Jakie słodkie! Wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sówki !!!
    Ja jeszcze nie haftowałam sówek z tej serii :) :) :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. są urocze, aż chce się na nie patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie łakomczuszki:)Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sówki! Ja mam dwie z całej serii. Czekają na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie łakomczuszki dwie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łakomczuszki, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne łasuchy i dobrze im razem na jednym obrazku :) Żałuję, że pośpieszyłam się z publikacją mojego najnowszego haftu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie sowianki :) Śliczne hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sówki są przesłodkie. Cudowne i uśmiechnięte od razu poprawiają humor

    OdpowiedzUsuń
  12. tak słodkie, że aż się je schrupać chce

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja wersja sówek jest znacznie fajniejsza niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy serdecznie :) Bardzo podobają nam się te sóweczki, które świetnie nadają się do pokoju dziecka. My z kolei haftujemy głównie Teddy Bear'y, którymi wkrótce pochwali się w poście na Naszym blogu. Zapraszamy do jego odwiedzenia :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie dobrałaś kolorystykę- są takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Me encantan!!!! son preciosos esos búhos , besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Sówki są wprost przeurocze :) Buzia sama się uśmiecha jak się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze ptaszorki i wspaniałe hafty !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznosci! Sa mega slodkie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Passando para matar a saudade de ver lindas peças.

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej ale słodkie te sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bajecznie! Obie są tak piękne, i takie radosne :) Bardzo pozytywny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne, takie słodziaki, ja ostatnio nie mam czasu na takie przyjemmności jak haft...

    OdpowiedzUsuń
  24. Sówki są przeurocze i pięknie, starannie wyszyte. Cudny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie prześliczne sówki! Chyba nigdy nie byłabym w stanie takich wyhaftować;) zapraszam do mnie http://canofglitter.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow,jakie piękne! *.*
    Mam słabość do cudnych arcydzieł :)
    Właśnie znalazłam Twojego bloga, już wiem,że jest świetny i godny polecenia!
    Pozdrawiam :)
    P.S:Może wpadniesz do mnie? :))
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. urocze sówcie:) jak zawsze, wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślałam, że to tylko powiadomienia do mnie nie docierają, a tu ... cisza na blogu. Emila, wracaj do nas, proszę! Sówki urocze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  30. urocze!!!!! zachwycające!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodkie te sówki. Też mam kilka zestawów jeszcze do wyszycia.Zdążyłam dwie wyhaftować, ale nie wykorzystałam ich jeszcze.pokazałam je na poprzednim adresie bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...