wtorek, 24 grudnia 2013

Kotek

Bardzo spontanicznie powstała druga zabawka. Szybko przelałam na papier projekt, który powstał w mojej głowie, rozrysowałam wykrój. Julka pomagała w projektowaniu. Dorysowała wszystkie niezbędne elementy. Kotek inspirowany jest naszym Ptysiem, który na zimę robi się bardzo okrąglutki i puchaty :) A  to, że to musi być akurat kotek było pewne. Julka ma zaledwie milion pluszowych kotów u siebie w łóżku, więc taka zabawka była pilnie potrzebna, same rozumiecie :D

Julka nową zabawką zachwycona, od razu zabrała go do szkoły, żeby pokazać koleżankom.

Tkaniny dobrałam z mojej bogatej kolekcji dwóch tkanin  ;) Niby prosty projekt, w zamyśle miał być jak najmniej skomplikowany, jednak nauczyłam sie tutaj zszywania elementów potrzebnych do szycia bardziej skomplikowanych zabawek.
Kotek ma haftowany pyszczek - tutaj muszę jeszcze dużo poćwiczyć. Łapki są ruchome.Pierwszy raz robiłam  sama wykrój, następnym razem wprowadziłabym trochę zmian w nim.

Kotek w całości jest ręcznie szyty i ręcznie haftowany. Uszyty z cienkiej bawełny z Ikei. 27 cm wysokości.









Jak widać post bardzo świąteczny. Dopiero kilka dni temu udało mi się przegonić Grincha  i zabrać za świąteczne przygotowania. Ale żadna nowa dekoracja świąteczna nie powstała. Co nie przeszkadza złożyć wszystkim odwiedzającym mojego bloga świąteczne życzenia:

Spokojnych, radosnych świat, spędzonych w gronie rodziny. 
A w nowym roku samych pomyślności 
Jak najwięcej czasu na poświęcenie się swojej pasji
 i nieustającej weny twórczej :)

Emila

13 komentarzy:

  1. Wesołych, cudownych, magicznych i spokojnych, w rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku życzy Kajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak!
    Wesołych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy :) Ah, jak dobrze mają dzieci. :)
    Wesołych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. kotek słodziak!
    Spokojnych, dobrych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak! Coś czuję że na ptaszku i kotku się nie skończy i dobrze...bo cudne są Wasze projekty;))
    Życzę ,spokojnych, obfitych w prezenty rodzinnych i pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam serdecznie;)) Poplątana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kociak, taki zadowolony z życia:)
    Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zabawki szyjesz zdrowych spokojnych świąt zycze oraz spełnienia marzen Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała przytulanka :) Masz bardzo bogatą kolekcje materiałków i wiedziałam, że właśnie wybierzesz ulubione wzory w kropeczki.... :) Pozdrawiamy!!! Wesołych Świąt oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiciuś przesympatyczny! masz talent do takich maskotek! I dziękuje za życzenia i również przesyłam wesołe świąteczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczarowany magią Świąt,
    stanę samotnie pod rozgwieżdżonym niebem
    i patrząc na spadające płatki śniegu,
    pomyślę o ludziach, których noszę w sercu,
    życząc im spokojnych Świąt,
    wszędzie tam, gdziekolwiek są…

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...