czwartek, 9 lipca 2015

Fraises - Véronique Enginger - Mon imagier rétro

Sezon truskawkowy powoli się kończy, dlatego żeby zachować na dłużej moje ukochane owoce uwieczniłam je na lnie, z którego uszyłam serduszko. Schemat mojej ulubionej projektantki, lekko przerobiony przeze mnie - usunęłam literkę, którą ozdabiały truskawki. Truskawki i poziomki to strasznie wdzięczny motyw do haftowania, któremu nie potrafię się oprzeć.
Jak zawsze za dużo zdjęć, musicie mi to wybaczyć, bo to silniejsze ode mnie :)

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze naturalnym, nici dmc, 9 x9,5 cm, uszyte ręcznie.














11 komentarzy:

  1. Cudne serduszko!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe serduszko :) Truskawki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje filigranowe prace. Piękne serduszko :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne serduszko, a hafcik wspaniały. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne truskawkowe serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za haftowanie na lnie, ja nie potrafię. Ślicznie wyglądają niektóre wzory na lnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...