poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Bebunni - zawieszka

Jakiś czas temu w jednej z gazetek pojawił sie malutki schemat z króliczkiem Bebbuni. Przeznaczony był chyba na karteczkę, ale ja ich nie robię. Julka jak go zobaczyła zaczęła piszczeć, że ona takiego koniecznie chce, do swojej kolekcji króliczków. Wymyśliłam, że można uszyć zawieszkę serduszko z tym króliczkiem. Wszystkie króliczki z serii haftuję na lnie w kolorze kości słoniowej, ale tutaj bardziej pasował mi len w kolorze jasnoróżowym. Całego uroku króliczkowy dodaje wielki list, który pokazuje jakim malutkim stworzonkiem jest Bebunni. Na tamborku mam kolejnego uroczego króliczka Bebunni :) Chociaż z czasem na haftowanie ostatnio u nas słabo, bo dużo robimy przy domu i w domu.

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze jasnoróżowym, nici dmc, 8,5 x 8 cm, szyte ręcznie.












12 komentarzy:

  1. Cudny króliś <3 Pięknie wygląda na tym różowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, słodziuchny króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :) Nie dziwię się, że musiałaś go wyhaftować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bebuni jest slodki, a Ty ich juz tyle wyhaftowalas! Zazdroszcze.
    U mnie tylko wisi kalendarz, ale mysle, ze zaczne jego xxx od tego wlasnie hafciku, bo mam zestaw z passe i podoba mi sie taki jaki jest. Ale Twoja wersja tez fajna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki! W ostatnim numerze TWOCS znajdziesz kolejny wzorek z haftujączym króliczkiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...