piątek, 14 sierpnia 2015

Gwiazdozbiór Mały i Wielki Wóz

Ostatni już gwiazdozbiór, który powstał w ostatnim czasie. Ten dla mnie jest dość ważny z innego powodu. Po przeprowadzce na wieś w końcu bez problemu mogliśmy oglądać gwieździste niebo w pełnej krasie. Tu nie przeszkadza zanieczyszczenie powietrza, czy zanieczyszczenie światłem. Pierwszym gwiazdozbiorem który widać wychodząc z tarasu jest Wielki Wóz i Mały Wóz. Aż sama się zdziwiłam, że one takie wyraźnie widoczne są. Musimy koniecznie kupić jakiś sprzęt do obserwacji gwiazd.
Zostało mi jeszcze kilka kawałeczków czarnego lnu, więc może kiedyś jakieś inne gwiazdy powstaną :)

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze czarnym, nici dmc, 12x17 cm.









A tu cały mój kosmos w komplecie :)






Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku, do udziału w której wszystkich serdecznie zapraszam. Do końca dzisiejszego dnia możecie jeszcze zgłaszać swoje prace. 



Wszystkie informacje znajdziecie TU


6 komentarzy:

  1. Świetny obrazek,a efekt powalający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet dokładnie taki, jak ja chciałabym mieć :)) Oprawiony pięknie! Wygląda bardzo elegancko! A jak wspaniały byłby taki prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet dokładnie taki, jak ja chciałabym mieć :)) Oprawiony pięknie! Wygląda bardzo elegancko! A jak wspaniały byłby taki prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet, zarówno haft jak i oprawa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...