poniedziałek, 13 lipca 2015

Ustensiles de cuisine - La grande histoire de la cuisine - Véronique Enginger

Kolejny kuchenny obrazek z mini motywem kuchennym, którymi ostatnio Was zamęczam. Tym razem różnego rodzaju drewniane łyżki i inne przypory kuchenne. Co prawda sama drewnianych łyżek nie używam, bo wydają mi bardzo nie higieniczne, ale ten wzór bardzo mnie urzekł. Przybory zostały umieszczone w uroczym malowanym słoiku.

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 8x12 cm.











Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. W tym miesiącu temat jest "Łyżka". Zapraszam wszystkich do udziału !



Wszystkie informację znajdziecie TUTAJ

8 komentarzy:

  1. Witaj..śliczne te twoje hafciki od dawna się nimi zachwycam:) w związku z tym mam tez do ciebie mała prosbe czy mogłabys podzielic sie schematami do trio kwiatowego Veroniqi Enginger bo bardzo mi sie podobaja a schematy które znalazłam na pinterescie nie sa najlepszej jakości i cięzko z nich cokolwiek rozczytac.Gdybys mogła to poprosze na maila renula30@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny hafcik i jak zwykle perfekcyjnie wykonany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. สล็อตมาแรงอับดับ1
    อัพเดทใหม่ไฉไลกว่าเดิมเพื่มเติมสุดคือ
    สุดปังสมัครง่ายแค่ปลายนิ้ว
    สมัครคลิ๊ก>>>

    สล็อต168

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...