poniedziałek, 6 lipca 2015

Petits cuisiniers - La grande histoire de la cuisine - Véronique Enginger

Kolejny hafcik z mojego ulubionego ostatnio zestawu mini motywów kuchennych. Wsiąkłam w nie kompletnie, więc przygotujcie się - będzie bardzo kuchennie w najbliższym czasie.
Dzisiaj mam do zaprezentowania urocze rodzeństwo wspólnie robiące ciasto. Młodszy braciszek widać już bardzo obeznany w sprzętach kuchennych, dzielnie dzierży wałek i łyżkę. Nie zapomniał też o najważniejszym elemencie ciasta - wisience. Starsza siostra wyciągnęła już z piekarnika gotową babkę :) Początkowo rodzeństwo było rozdzielone, na dwóch rożnych arkuszach schematów, Kiedy ich zobaczyłam, od razu wiedziałam, że muszą razem zagościć na moim lnie :)

Wyhaftowane na lnie 30 ct, w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 9x14cm














Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. W tym miesiącu temat jest "Łyżka". Zapraszam wszystkich do udziału !



Wszystkie informację znajdziecie TUTAJ

12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...