poniedziałek, 7 września 2015

Happiness is a way of life - Margaret Sherry

W tym miesiącu tematem Siłowni Twórczej samochody. Temat dość łatwy, myślę, że daje spore pole do interpretacji. Miałam duże plany związane z nim, ale wzięliśmy się w końcu za dość duży remont w domu, przez co czas bardzo mi sie skurczył. Ostatecznie powstał tylko jeden obrazek. Miałam go na oku już dawno. Jest to duży obrazek od Margaret Sherry, który przedstawia różne samochody inne środki transportu, które prowadzą nasze ulubione postacie - kotki, myszki i jeżyki. Wybrałam jeden samochód, ale nie zwyczajny, tylko kabriolet, do tego biedronkowy -  czerwony w czarne kropki - zabiło mnie to zupełnie :D Prowadzą go Julkowe ulubione jeżyki. Rozważałam też kota w samochodzie w stylu retro - ale to pod mój gust raczej raczej niż Julki.
Jak zwykle zamieniłam kolory na DMC i wyhaftowałam na lnie w kolorze ecru, który najczęściej wybieram dla haftów tej autorki.

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze ecru, nici dmc, 9x14 cm.













Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. W tym miesiącem tematem są "Samochody" Serdecznie zapraszam wszystkich do wzięcia udziału!



Wszystkie informacje znajdziecie TU 

13 komentarzy:

  1. Hafcik adekwatny do dzisiejszej pogody ;) Śliczne jeżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek i haft odjazdowy! Nie widziałam tych samochodów M.S....? Gdzie można zobaczyć wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny hafcik, rewelacyjnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne krzyżyki, tak jak lubię. A hafcik wpisuje się w aktualną aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Красивые ёжики в автомобили!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft i tematycznie już jesień dzięki jeżykom. Bomba! Lubię takie małe cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik-jeżyki przesłodkie z tą parasoleczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajowy! I jak zwykle perfekcyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ale fajny biedroneczkowy samochód :) uwielbiam tą serię z jeżykami!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...