niedziela, 14 czerwca 2015

Le biniou - Collection Cartes Postales Anciennes - Nimuë

Trwająca Siłownia Twórcza której tematem jest "muzyka", okazał sie doskonałym pretekstem do wyhaftowania kolejnego magicznego obrazka Nimuë. Jest sporo obrazków o tematyce muzycznej, a ja wybrałam najbardziej paskudnego skrzata. Wybrałam go ze względu na koraliki. Byłam strasznie ciekawa efektu jaki dadzą. Po za tym lubię wyzwania, a schemat wydawał sie kosmiczny. Sporo czasu zajeło mi rozszyfrowanie go. Dobrze, że dołączony był do niego opis... po francusku, to mi dużo ułatwiło :P Haftowałam więc na wyczucie, wspierając się zdjęciem gotowego haftu ze strony producenta. Musicie mi wybaczyć masę zdjęć, ale nie potrafię nigdy się zdecydować :)

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze piaskowym, nici dmc, koraliki Toho Round 11o i 15o, 12x17 cm



















Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. Tematem w tym miesiącu jest muzyka. Do północy możecie zgłaszać swoje prace inspirowane tą dziedziną sztuki.



Wszystkie informacje znajdziecie TU

8 komentarzy:

  1. Mi ten "paskudny skrzat" się bardzo podoba :) Obraz jest bardzo efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ujęłaś temat muzyczny, Nimue wyszedł Ci ślicznie. Podziwiam tą pracę z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik, a koraliki nadają wyjątkowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Dudy maja w sobie to "coś"...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy haft, i gratulacje za wytrwałość przy takich hafcikach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dudziarz, koraliki dodają uroku temu obrazkowi.)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...