poniedziałek, 14 września 2015

Fun in a winter wonderland - Somebunny to love

Kolejny króliczek Somebunny przykicał na mój len, tym razem nie sam. Zabrał ze sobą misia, prosiaczka i myszkę i razem wybrali się na łyżwy. Pluszaki mają problem z utrzymaniem równowagi, ale nawzajem sobie pomagają i może nie nabiją sobie guza na pluszowych główkach :)
Obrazek ten chodził za mną od dawna i cieszę się, że udało mi się go wyhaftować. Wymęczyły mnie te hektary lodu haftowane muliną metalizowaną, która jak wiadomo najprzyjemniejsza w haftowaniu nie jest. Na szczęście wynagrodzeniem tego trudu było haftowanie moją ulubioną muliną wielokolorową, którą uwielbiam się bawić modelując odpowiednie cieniowanie :) Kolejny króliczek Somebunny już wskoczył na mój tamborek :)

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze białym, nici dmc, 30x20 cm


























18 komentarzy:

  1. Śliczne! Uwielbiam te króliczki są takie urocze :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się pluszaki prezentują na Twoim obrazku !
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i takie zabawne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że wszystkie Twoje hafciki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą wesołą 4-reczkę na swoim koncie :) Pięknie Ci wyszła :)
    Ciekawe który wzór obecnie wyszywasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz, zaraz, jak Ty to robisz. Kilka dni temu pokazywałaś inny obrazek a teraz w tak krótkim czasie następny??? Ja się tak nie bawię!!!Oddaj troszkę czasu bo u mnie totalny deficyt.
    A obrazek mega rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy hafcik:) tez od dawna za mną chodzi, ale pierwsze w kolejności mam inne króliczki. Bardzo szybko wyszywasz, chyba Twoja doba ma więcej niż 24 h.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle czuję się zauroczona tymi przesłodkimi obrazkami. Nie masz na zbyciu kilku godzin? Mi zawsze na wszystko brakuje czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było oblodzić metaliczną hektary, bo efekt jest cudowny! Prześliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodziaki! Kocham te wzorki króliczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka gromadka!!! Chyba krasnoludki Ci pomagają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. สล็อตมาแรงอับดับ1
    อัพเดทใหม่ไฉไลกว่าเดิมเพื่มเติมสุดคือ
    สุดปังสมัครง่ายแค่ปลายนิ้ว
    สมัครคลิ๊ก>>>

    สล็อต168

    OdpowiedzUsuń
  13. ปั่นให้สุดแล้วหยุดที่โบนัทแตก
    สนใจสมัครกดลิ้งค์เลย


    สล็อต66

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...