czwartek, 22 stycznia 2015

"Love is in the air..." - Margaret Sherry

Dawno nic nie haftowałam od Margaret Sherry. Kiedy poznałam temat najnowszej Siłowni Twórczej, wiedziałam ze gdzie znajdę odpowiednie schemat. Wybrałam jedną kartę z kalendarza, przedstawiającą słodkie jeżyki, które trzymają sie za baloniki i unoszą sie w powietrzu. Niezwykłe urocza scenka.

Do wyhaftowania wybrałam jasnoróżowy len. Zastąpiłam nim czerwone tło, które było do wyhaftowania pierwotnie w schemacie. Na początku myślałam, że uszyje serduszko, ale po wyhaftowaniu okazało się, że zawieszka musiałaby dość spora, dlatego obrazek trafił do rameczki.

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze jasnoróżowym, nici dmc, koraliki szklane Preciosa 2,3 mm, 8x12 cm.















Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. W tym miesiącu tematem, z którym możecie sie zmierzyć są walentynkowe serca. Myślę, że to temat dający szerokie pole do popisu i mam nadzieję, że i tym razem nas nie zawiedziecie. Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie.



Wszystkie informacje znajdziecie TU

12 komentarzy:

  1. Wyszły przeuroczo :)

    Jeszcze nic nie wyszywałam tej autorki... backstitche mnie odstraszają :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) jeżyki przesłodkie, w sam raz na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te jeżyki! Fajny kolor lnu.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie te jeżyki, wyszło pięknie i dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze słodziaki :) Jak się cieszę że trafiłam na Twój blog jest tu masa inspiracji i pięknych prac podziwiam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...