czwartek, 24 września 2015

Somebunny to love

Wstępnie rozplanowałam galerię na ścianie u Julki w pokoju z króliczkami Somebunny. Brakowało mi kilku malutkich obrazków dla urozmaicenia. Wyszukałam wszystkich malutkich schematów z tymi króliczkami, Julka wybrała sobie kilka. Pierwsze maleństwo jest już gotowe. Przesłodki króliczek trzymający serduszko pochodzi z samplera. Kolorki jak zwykle bardzo pastelowe. 100% słodkości.

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze białym, nici dmc, 8x12 cm.








22 komentarze:

  1. Prześliczny, uroczy króliczek...już nie mogę się doczekać aż zaprezentujesz wszystkie obrazki w pokoju córeczki, będzie moc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę sie doczekać galerii. Mam nadzieję, że pod koniec roku zaczne wieszać pierwsze obrazki :)

      Pozdrawiam
      Emila

      Usuń
  2. che amore, tenero, bellissimo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak :) Podziwiam Twoje tempo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tempo imponujące. Ale mam pytanie techniczne. Półkrzyżyki robisz z w kierunku górne lewe oczko - dolne prawe? Czytałam kiedyś w jakiejś książce, że robi się je jak początek wszystkich krzyżyków w całym hafcie i efekt końcowy jest wtedy taki, że te półkrzyżyki są w innym kierunku niż krzyżyki pełne (których wierzchnia warstwa jest od góry po prawo do dołu lewego). Wynika to z Twoich przemyśleń, czy tak powinno się robić półkrzyżyki, żeby bardziej pasowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam krzyżyki w przeciwnym kierunku niż pełne krzyżyki (chyba, że schemat przewiduje to inaczej). Moim zdaniem wygląda to najlepiej, światło zupełnie inaczej wtedy się odbija, tworzy się efekt 3D. Ogólnie haftuję w inną stronę niż reszta hafciarek, jest mi tak wygodniej i bardziej intuicyjnie.

      Pozdrawiam
      Emila

      Usuń
  5. Słodziak!
    Jak zwykle podziwiam Twoje tempo pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny. A galeryjka będzie bardzo fajna . Czekamy na zdjęcia .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle bomba! Czekam na całą galerie z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kolejny do kolekcji, ja się dłużej zastanawiam niż Ty haftujesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy kolejny zachwyca :) Ciekawi mnie, jak będzie wyglądać cała galeria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodkie są wszystkie twoje króliczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziak :) Haftuję tak jak Ty, z tym, że trzymam się zasady wszystkie xxxx w tę samą stronę ;) Efekt 3D też się uzyskuje ze względu na różną grubość... Co do intuicji,mam tak samo, haftuje z dołu do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziak :) Haftuję tak jak Ty, z tym, że trzymam się zasady wszystkie xxxx w tę samą stronę ;) Efekt 3D też się uzyskuje ze względu na różną grubość... Co do intuicji,mam tak samo, haftuje z dołu do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj.... od kilku godzin przeglądam Twojego bloga i praktycznie wszystko mnie zachwyca. Piękne prace wykonane z niezwykłą starannością. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale będzie słodko i przytulnie z taką galerią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze maleństwo, będzie super kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...