poniedziałek, 9 marca 2015

Une Veranda - Véronique Enginger

W tym miesiącu tematem Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku był shabby chic. Temat był dla mnie ogromnym wyzwaniem, ponieważ nie lubię tego stylu, kompletnie go nie czuje, nie podoba mi się. Z zasady nie ingerujemy w temat jaki wybierze zwyciężczyni, na pewno nie z powodu "bo mi się nie podoba i już". Bierzemy go na klatę, próbujemy jakoś po swojemu interpretować, nie poddajemy się łatwo, to takie nasze osobiste wyzwanie. W zasadzie staram się zawsze coś tam zrobić. I tak było tym razem. Dodatkowym wyzwaniem była technika. Poprzeczka powędrowała wysoko, bo musiał to być haft. Shabby chic kojarzy się ze stylizacją mebli, z dekoupage. Moja pracownia jest jeszcze w kartonach, więc wyjścia nie było. Zaczełam szperać w schematach, szukając czegoś co by pasowało, do tematu, ale też do moich wnętrz. W końcu trafiłam - wiklina - spotykana w tego typu wnętrzach, romantyczne róże. Wiklinowy fotel przemalowałam na biało, dodałam mu trochę przecierek w szarościach, ślicznych różyczek nie ruszałam, wykroiłam fragment z większego schematu. Wybrałam drobny naturalny len, żeby dodać delikatności.  Shaby chic po mojemu.

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze naturalnym, nici dmc, 12x17 cm
















Jeszcze przez kilka dni możecie przesyłać swoje pracę na Siłownie Twórczą.



Wszystkie informacje znajdziecie TU


10 komentarzy:

  1. Śliczny haft, choć również nie w moim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny !tak jak wszystkie Twoje hafty
    Pozdrawiam wiosennie mila

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog i hafty uśmiech sprawia, że ​​moje serce . , całować , MDM samm , Kanada

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo romantyczny obraz - pasuje cudowna na wiosnę !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wunderschöne Stickerei.
    Dein Blog gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße, Manuela (deine neue Followerin)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny, subtelny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny stylowy obrazek, rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...