poniedziałek, 5 października 2015

Feeding the Robins - Somebunny to love

Powstał kolejny Somebunny do kolekcji, Od dawna miałam go w planach i teraz w końcu się udało. Słodki króliczek karmiący ptaszki. Jego kolorystyka skojarzyła mi się z jesienią, tu taką późniejsza, zimniejszą, listopadową. Mimo rozmiarów sporych, dość szybko się wyhaftował.

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze białym, nici dmc, 20x30 cm.




















Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. W tym miesiącu temat jest "Jesień"


Wszystkie informacje znajdziecie TU

16 komentarzy:

  1. Prześliczna jest ta kolekcja Somebunny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft - jak zwykle u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodziak! I jakie piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooj jaki fajny :) Nie znałam tego wzoru, mega słodziak wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś skarbnica wzorów z króliczkiem. Hafcik wykonałaś wspaniale i uzyskałaś rewelacyjny efekt. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jak zawsze w Twoim wykonaniu. Ja już zrobiłam króliczka Bebunni którym. Jeszcze raz dziękuję że się podzieliłaś ze mną wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór przepiękny, tylko kiedy ty masz na to czas?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych :) Kolory cudnie jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, takie słodziaszne :) Na pewno będę zaglądać :) Zapraszam i do mnie haftownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przepiękne kolory ma ten króliczek - uroczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały :) tez mam w planach go wyhaftować

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...