czwartek, 25 czerwca 2015

Fraises dans le pot - La grande histoire de la cuisine - Véronique Enginger

Sezon truskawkowy w pełni, dlatego nie mogło zabraknąć truskawek na moim lnie.  Uważam, że truskawki to niezwykle wdzięczny motyw do haftowania, zwłaszcza w projektach autorstwa Véronique Enginger. Wzór pochodzi z zestawu mini motywów o tematyce kuchennej, w które całkowicie wsiąkłam, cały czas szukam miejsc w których mogłabym je umieścić. Będą nie tylko obrazki ale przedmioty użytkowe. Pracę są w trakcie, niedługo mam nadzieję będę mogła zaprezentować co z tego wyjdzie i podzielić się moim hafciarskim odkryciem :)

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 9x14 cm.











15 komentarzy:

  1. Cudny! Uwielbiam wzory tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) lubię takie wzory

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, taki przyjemnie letni ( właśnie siedzę i pożeram truskawki :)). Widzę też moje ulubione ramki made by IKEA. Lubię też te drugie bez kuleczek, hafty w nich idealnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo lubię te rameczki, idaelnie komponują się z delikatnymi, pastelowymi haftami od Veronique. Te bez kuleczek też lubię i tez często stosuje, tam gdzie haft ma więcej szczegółów :)

      pozdrawiam
      Emila

      Usuń
  4. Piękny, podziwiam wykonanie, takie dokładne, a krzyżyki idealnie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy wzorek i przepiękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne są te twoje hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny delikatny hafcik, w białej ramie prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo *.* pozdrawiam!
    http://tapped.bloog.pl/?smoybbtticaid=6151ef

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam cie za haft na lnie. Nigdy nie próbowałam, ale słyszałam, że trudno się haftuje. Twoje wszystkie prace są idealnie i równiutko jak od linijki wykonane. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...