poniedziałek, 16 lutego 2015

Bebunni - Pamper yourself

W końcu się zmobilizowałam do zrobienia zdjęć. Słońce wreszcie piękne się pojawiło. Mam nadzieję, że uda mi się opublikować kilka postów. Haftuje cały czas, z większą lub mniejszą częstotliwością, a lista z planami hafciarskimi tylko się powiększa.
Seria, którą chciałabym szybko zakończyć to przesłodkie króliczki Bebunni, które niezmiennie rozczulają mnie i Julkę . Chociaż haftowanie tych niezwykle delikatnych króliczków nie jest łatwe.

Dzisiaj mam do zaprezentowania króliczka uchwyconego podczas kąpieli. Jak widać króliki preferują dużo piany, a do pielęgnacji swojego puszystego futerka używają bardzo dużo kosmetyków. Pewnie dzięki temu są takie mięciutkie i milutkie. Moją uwagę przykuła również wanna, retro na nóżkach, też taką planuje do mojej łazienki, chociaż w trochę mniej żarówiastych kolorach.

Wyhaftowanie na lnie 35 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 12x17 cm.









20 komentarzy:

  1. Ależ przeeesłoooodkiiii!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny maluszek...wspaniały hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak i jak pięknie zrobiony!!!
    Podziwiam i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Milutki :) Zawsze podziwiam, z jaką dokładnością odwzorowujesz nawet najmniejsze detale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznusi malusi:)
    Bardzo staranny hafcik!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. милейшая вышивка!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , zapraszam do mnie : http://moja-fabryka-marzen.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super , zapraszam do mnie : http://moja-fabryka-marzen.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy hafcik! Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny króliczek :) bardzo piękny haft do pokoju dziecięcego, taki delikatny,

    OdpowiedzUsuń
  11. สล็อตมาแรงอับดับ1
    อัพเดทใหม่ไฉไลกว่าเดิมเพื่มเติมสุดคือ
    สุดปังสมัครง่ายแค่ปลายนิ้ว
    สมัครคลิ๊ก>>>

    สล็อต168

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...