środa, 5 września 2018

Les échanges - Les plus belles collections au point de croix - Véronique Enginger

Z dużym niepokojem zaglądam na mojego bloga. Po tak długiej przerwie nie wiedziałam czego się spodziewać, czy zdjęcia nadal będą się wyświetlać, czy szata graficzna przez lata nie zrobiła się archaiczna. Chyba wszystko jest ok.

Wrzesień dla mnie jest co roku przełomowym miesiącem, takim jak styczeń dla większości z Was. To od niego zaczynam nowe projekty i zmiany w życiu, te większe i mniejsze. To koniec wakacji i początek roku szkolnego Julki, który wyznacza mi stały plan dnia. We wrześniu robię sobie postanowienia, które w miarę dobrze udaję się realizować. Jednego z nich można się domyśleć :D Do samego haftowania wróciłam jakiś czas temu, więc mam nadzieję, że będzie co pokazywać (jak się zmobilizuję do oprawy i zrobienia zdjęć :P). Mam też kilka pomysłów na posty, może uda mi się pokazać realizacje projektów innych niż haftowane.

We wrześniu są też moje urodziny. Całkiem przypadkowo piszę tego posta w dniu kiedy pierwsza cyferka zmieniła mi się na trójkę :)

Pierwsze dni szkoły za nami, więc u mnie zaległy obrazek w tej tematyce. To pamiątkowy prezent dla wychowawczyni Julki, który podarowałyśmy na koniec trzeciej klasy. Pani Ewa towarzyszyła Julce od pierwszych dni przedszkola. Kiedy przedszkolu zaszła rewolucja kadrowa Julka przeszła za swoją ulubioną nauczycielką do szkoły podstawowej, gdzie rozpoczęła naukę w klasie startowej. Pani Ewa była jej wychowawcą w szkole przez kolejne 4 lata.

Jako nauczyciel jest całkowicie wyjątkowa. Niezwykle ciepła, kochająca swoich podopiecznych jak własne dzieci. Przy tym niezwykle kreatywna i pomysłowa. Dzieci ją uwielbiały i kochały.

Udało mi znaleźć schemat, który najlepiej zobrazował klasę Julki. Dywanik z namalowanymi "klasami", który był w sali, gdzie uczyły się dzieci. Liczba dzieci też się prawie zgadza, bo na początku do zerówki chodziło ośmioro dzieci i z roku na rok dochodziły kolejne. Dzieci zajęte głownie wymianą naklejek i figurek, jak to chyba w każdej szkole :)

Najgorsze, że kompletnie nie pamiętam danych technicznych, a wyjątkowo tego haftu nie zanotowałam w moim spisie ukończonych projektów.
Podejrzewam, że haft powstał na lnie 32ct w kolorze kości słoniowej, nici oczywiście dmc. Wymiarów samego haftu nie pamiętam, a ramka była robiona na zamówienie.
Moją ingerencją w oryginalny schemat było dopisanie lat w których wychowawstwo w szkole podstawowej miała Pani Ewa.
























24 komentarze:

  1. Ale cudny !!!!
    Czekam na więcej i częściej
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę się starać częściej publikować :)

      Usuń
  2. Bardzo miło widzieć, że wróciłaś :) A pamiątkowy obrazek bardzo dobrze dobrany

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże się cieszę, że wróciłaś!!! Wszystkiego dobrego w dniu urodzin - niech wena twórcza Cię nie opuszcza :)

    Obrazek jak zawsze perfekcyjny - wspaniały prezent dla ulubionej nauczycielki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo wyjątkowa pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki miły powrót:-) Obrazek śliczny i z pewnością pozostanie niezapomnianą pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obrazek się spodobał, wisi w sali gdzie uczą się kolejni podopieczni pani Ewy :)

      Usuń
  6. Jak miło Cię widzieć! :) Zaglądałam tu do Ciebie od czasu do czasu, ale było cichutko :) Cudny stworzyłaś hafcik, to wyjątkowy prezent :) No i wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem kto nabijał statystki :D Będę się starać teraz częściej publikować.
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  7. Świetnie, że wróciłaś!!! Bardzo się cieszę.
    Obrazek jest piękną pamiątką!
    Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego!!!
    Cieszę się, że znów tu jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło znowu zobaczyć u Ciebie coś nowego :) Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Emilko nie ważne, jak długo Cię tu nie było, ważne, że wróciłaś w takim!!!! stylu, że dech zapiera.
    Ale już bądź!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione, ale mimo to najserdeczniejsze życzenia.
    Przepiękną pamiątkę podarowałaś wychowawczyni córki <3 <3 <3
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie, że "wróciłaś", bardzo brakowało mi Twoich wpisów :)Wszystkiego dobrego i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzorek. W ogóle podobają mi się bardzo wzory tej autorki.
    A tak w ogóle to spóźnione wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  14. รวมเกมสล็อตไว้เยอะที่สุดของทุกค่าย
    สมัครสมาชิกฟรี ฝาก-ถอน ไม่มีขั้นต่ำ รวดเร็ว ด้วยระบบออโต้
    สล็อต666

    สล็อต666

    OdpowiedzUsuń
  15. This is one of the best articles I'm reading right now. Great job and really informative and help me in
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ហ្គេមស្លត់

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...