środa, 18 grudnia 2013

Vues de Paris - Un fabuleux voyage - Hélène Le Berre

Ostatnia część mojego paryskiego samplera. Była już elegancka odsłona wieży, wersja delikatna i romantyczna, a ta dzisiejsza będzie w weselszym wydaniu. Występują tu żywe kolory, w tle karuzela. Stworzył się komplecik wieżyczek, każda w innym stylu, każda w innej oprawie - co u mnie się do tej pory nie zdarzało :)
I tym razem dodałam garść koralików - pasowały mi koraliki kryształowe mieniące sie na srebro, pełnią rolę śniegu w kuli. Na karuzeli pojawiły się też koraliki - czerwone matowe. Nie wiem czy to już widać - ale uwielbiam śnieżne kule :)

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, koraliki Mill Hill Glass Seed Beads i Seed-Frosted  Beads, 12x8 cm.












A tu wszystkie wieże razem


10 komentarzy:

  1. Precioso, me regalaron el libro para mi cumpleaños, tengo ganas de hacer algo de él, besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kolekcja z tego powstała. Ostatnia ramka najbardziej mi odpowiada. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :-) uwielbiam wszystkie projekty które można zaliczyć do "broderie française"- są niezwykle wdzięczne i cieszą oko swoją delikatnością. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Piękna i bardzo urokliwa kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) (ta owalna rameczka prześliczna!)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...