niedziela, 1 grudnia 2013

Butterfly on flowers - Vervaco

Odrobina wiosny na początek zimy. Od razu mi się spodobał ten obrazek, chociaż nie do końca jest w moich kolorach. Widać bardzo mi brakowało kwiatów i motyli, szarość za oknem jest bardzo męcząca. Obrazek jest jednym z trzech z serii, produkcji Vervaco. Oryginalnie powinien być wyhaftowany na białej aidzie, z haftowanym szarawym tłem. Haftowanie tła to dla mnie strata czasu, dlatego od razu przyszedł mi do głowy len w kolorze naturalnym, którego kolor był dokładnie taki jak oryginalne tło. Kolejne obrazki mam nadzieję, że szybko powstaną :)

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze naturalnym, nici dmc, 8x12 cm.










Przygotowałam dla Was "Subiektywny przewodnik po lnach do haftowania". Wiem, że wiele z Was sie go nadal boi, nie wiecie który wybrać. Może mój post pomoże wam się do niego przekonać. Ja osobiście nie wyobrażam sobie haftowania na czym innym. Len pokochałam od pierwszego krzyżyka na nim postawionego.

Mój przewodnik znajdziecie na Turkusowym Hamaku w ramach akcji

         

19 komentarzy:

  1. O rany, zakochałam się! *__* Uwielbiam motyle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i dziękuję za przewodnik zaraz tam pobiegnę pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny motylek! piękna ramka podkreśla tylko jego urodę
    całość cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft jest cudny szczególnie o tej porze roku :)
    A powiedz mi kochana gdzie można kupić taką rameczkę bo bardzo wpadła mi w oko?
    Pozdrawiam
    Muszelka
    www.muszelka27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie. Dobry pomysł na to by zamienić kanwę na len, popieram. Czy sama oprawiałaś czy dalaś gdzieś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta rameczka, jakoś tak wydobywa ten hafcik na pierwszy plan. Też nie przepadam za haftowaniem tła, wolę raczej wybrać tkaninę w odpowiednim kolorze, sama pokochałam haftowanie na lnie, a dzięki takim postom jak ten, który dodałaś, otworzyłam się na inne tkaniny niż Aida :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft piękny. Wspaniały przewodnik po lnach. Dziękuję za taką podpowiedź. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle cudo i poradnik wspaniały może się wreszcie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już w poprzednim poście zwróciłam uwagę na ten piękny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny obrazek! A link z lnami się przyda ! dziękuje, sama nie jestem przekonana co to haftowania na lnie, ale pomału próbuję to zmienić i takie coś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wygląda :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...