wtorek, 25 września 2012

Zielnik - Étude aux cerises - Véronique Enginger - Études botaniques aux fruits

Dzisiaj rozwiązanie zagadki sprzed kilku postów - co mam na tamborku? A miałam kolejny zielniczek. Tym razem z serii owocowej. Bardzo polubiłam ją, przyjemnie się haftowało. Co jest niezwykle ważne, ponieważ, obrazek będzie prezentem dla przyjaciółki, a dla siebie wyhaftuje drugi, po skończeniu całej serii.
Serie haftuje na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej. Nici dmc, wymiary 30x30 cm.















27 komentarzy:

  1. PIĘKNY - CUDOWNY!!!! Jak widzę wyhaftowany obrazek u Ciebie to mam chęć zabrać się za kolejny zielnik - ale piwonia dała mi trochę popalić, więc zrobiłam pauzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wzór, mój owocowy numer jeden, potem są poziomki (a może to truskawki). Oprawiasz hafty w gotowe ramki, czy pod wymiar? Ja to zawsze zrobię i do szuflady, oprawianie wychodzi mi zdecydowanie najgorzej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ramki kupuje gotowe. Staram się pod ich wymiary dobierać gęstość kanwy, żeby się obrazek wpasował :)

      Usuń
  3. Haft cudny, ale chyba ten niesamowity efekt daje też ramka! Obrazek dla mnie wygląda jak namalowany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft! :) Mi na razie róża rośnie. A czy te wiśnie w rzeczywistości też mają tak intensywny kolor?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje, Tak wisienki w rzeczywsitosći też mają takie intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent! Na pewno się spodoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodoba się oj i to jak:))) Emi kocham cię bardzo:* nie tylko za ten przepiękny zielnik:) Buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudnie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes niesamowita wiesz !, on jest przepiękny i bardzo się obawiam ,że zarażę się od Ciebie !, z daleka wygląda jak wydrukowany !, gdybys nie przyblizyła fotek to bym pomyślałą ,że je ukradłaś z internetu he he , działasz jak maszynka , ledwie cos pomyślisz to już masz !, może pokażesz ścianę na której wisza wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jak zawisną na swoim ostatecznym miejscu pokaże wszystkie :)

      Usuń
  10. Przepiękny zielniczek :) Bardzo pozytywne kolorki, perfekcyjnie wyszyte!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny wzór i perfekcyjne wykonanie, barzo zazdroszcze zielnika, ja na razie jestem na etapie zbierania wzorów takich pasujących do siebie, głównie kwiatowych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zielnik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny haft. Gratuluję talentu i "smaku" w wyborze schematu, oprawach prac, zdjęciach. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ,uwielbiam tego typu obrazeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszyły! Obok malin zamierzam właśnie wiśnie i porzeczki zawiesić w moim letnim domku... Wyszywanie tech projektów to sama radość. Aż palce świerzbią.
    Gratuluję wyników w realizacji haftów zielnikowych - masz już imponującą kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zielniki, len wygląda na bardzo równy i regularny, jak nie len. Czy możesz zdradzić jakiej jest firmy i gdzie można go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje :)

    Len to len obrazkowy od Permin of Copenhagen. Można go kupić w hobby studio i w wielu innych pasmanteriach w internecie i stacjonarnie.

    Pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny! Bardzo chciałabym je wyhaftować, najlepiej całą ta owocową serię, ale nie mogę zdobyć wzorów. Czy mogłabym prosić o pomoc? Nie można do Pani napisać maila, dlatego piszę w komentarzu. Proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...