czwartek, 5 grudnia 2013

Les Belles lettres - À l'ombre des lettres en fleurs - Valérie Côme

Znalazłam wreszcie idealne monogramy dla siebie. Delikatne pastelowe, z ptaszkami i kwiatuszkami - cudo. No może nie do końca, bo pierwotnie kolorystyka była bardzo kontrastowa - nasycone kolory obok białych płaszczyzn. Kolorki trochę pozmieniałam, zrobiłam delikatne przejścia kolorystyczne, ale też pozmieniałam odcienie. Dodałam kilka koralików Mill Hill od których jestem uzależniona, a nowych szklanych paciorków przybywa u mnie w sposób całkowicie niekontrolowany :)

Prezentowany monogram jest pierwszym z trzech, które zamierzam dla nas wyhaftować :)

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze naturalnym, nici dmc, koraliki Mill Hill Glass Seed Beads, 12x17 cm













17 komentarzy:

  1. Wygląda wspaniale, świetnie wykonany i też podoba mi się pomysł ze złagodzeniem kontrastu zmiana kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak - jest cudowny wygląda jakbyś go położyła na tym lnie a jednak nie jest haftowany - ptaszek na monogramie i w dodatku na lnie ja bym takiej cierpliwości nie miała i jeszcze jedno mam już sklerozę więc zapraszam cię do mnie jak jeszcze tego nie zrobiłam bardzo mi się u ciebie podoba i zostaję na długo buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca, przepiękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny monogram. Bardzo ładna i taka delikatna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Идеально просто! И канва, и вышивка, и оформление. Я тоже такую хочу у меня имя на "А": Александра :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny monogram, starannie wykonany I piekni eoprawiony:) BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta literka! Bardzo mi się te literki podobają i Twoją widzę jako pierwszą wyhaftowaną!
    Czekam na kolejne. A masz cały alfabet czy tylko cztery pierwsze litery alfabetu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Literek mam 8 szt chyba - z dwóch numerów creationa :)

      Usuń
  8. Te quedó preciosa!!! yo estoy bordando la mía, besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności , podziwiam równe xxxx,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza literka. Kolorystyka cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo bardzo ładne, a koraliki się świetnie komponują, muszę spróbować kiedyś połączyć krzyżyki z koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ta literka-zakochałam się od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...