niedziela, 8 grudnia 2013

Vues de Paris - Un fabuleux voyage - Hélène Le Berre

Kolejna jesienna nowość wydawnicza poszła pod moją igle :) Tym razem książka Hélène Le Berre, z motywami rożnych zakątków świata. Kilka schematów wpadło mi oko. Zaczęłam od samplera paryskiego. Jako całość nie za bardzo mi się podobał, więc postanowiłam go pociąć na kawałeczki, wybrać perełki z niego. Z jednego schematu powstały 3 obrazki. Na każdy z nich miałam inny pomysł, razem będą tworzyć, moim zdaniem ciekawy komplecik.
Na początek coś co mi się idealnie wpasowało w złota ramkę, którą uwielbiam. W schemacie użyta była w mulina w kolorze złota - ale zwykła bawełniana, a złota ramka dodała całości blasku. Śnieg zastąpiłam koralikami w kolorze biały, lekko opalizującymi - jak perełki, czego nie widać na zdjęciu. Wszystko wygląda teraz jak dzieło jubilera, bardzo elegancko.

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, koraliki TOHO Round 11o, 8x12 cm.







11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, powstało małe jubilerskie cacko :) Śliczny obrazek, podobają mi się te koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo atrakcyjnie. Nie wiedziałam, że z koralików to takie rzeczy można robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Какая оригинальная вышивка!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piękny wzorek u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, taki prosty i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny, prosty hafcik. bardzo fajnie połączyłaś go z koralikami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek, wspaniały mini haft. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł - mała rzecz a jaki efekt!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...