piątek, 18 stycznia 2013

Bombonierka

Grypsko minęło  ale zostało koszmarne zapalenie zatok uniemożliwiające normalne funkcjonowanie. Nawet się do łóżka położyć nie mogę, więc całe dnie uprzykrzam Zielonce swoimi jękami :D

Obiecałam dziewczynom, że przygotuje pracę przykładową na Siłownie Twórczą. Zaczęłam jeszcze przed chorobą, ale nie zdąrzyłam skończyć. Zawieść nie mogłam. Pewnego dnia po pierwszej przespanej nocy po walce z grypą i gorączką, szybko posklejałam pudełeczko i pstryknęłam kilka zdjęć. Później znowu choroba mnie dopadła, i nie dałam rady dokończyć  pudełka i zrobić lepszych zdjęć. Więc zostało takie nie wykończone i póki nie wyzdrowieje nie dam rady go ruszyć.




Pudełeczko przetarłam na biało i nakleiłam serwetkę w różową kratkę. Pocieniowałam białą farbą.




Na wieczku jest haft - ze słodkiego numeru specjalnego Creation Point de Croix, wykonany na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej







W Turkusowym Hamaku mamy dla Was słodką Siłownie Twórczą, której tematem jest Wisienka na torcie.


Więcej informacji TU

16 komentarzy:

  1. I tak wygląda przepięknie . Zdrowia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombonierka już wygląda przesłodko!
    Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bombonierka!:)
    Dużo dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama słodycz! Wygląda ślicznie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Emila - miodzio!
    Aż slinotoku dostałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są Twoje hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 200 % slodyczy ! piękne pudełeczko ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie :)
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne słodkości mojej ulubionej autorki wzorów ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne pudełeczko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna! Nie słodzę, naprawdę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...