sobota, 28 grudnia 2013

Monsieur - Portrait de cuple - Véronique Enginger

Zaczyna się czas karnawału. Osobiście nie znoszę wszelkich bali, imprez, wesel. Nic mnie tak bardzo nie męczy i nie stresuje. Nie znoszę tańczyć, nie sprawia mi to przyjemności, od głośnej muzyki boli mnie głowa. Nawet z poczęstunku nie korzystam, bo jako wegetarianka niewiele dla siebie znajduje, alkoholu też nie pije. Kolorystyka karnawału też nie za bardzo mi pasuje, wole kolory natury, delikatne i zgaszone. Na turkusowym Hamaku jednak pojawił sie temat Siłowni Twórczej związany z karnawałem. Postanowiłam mimo wszystko zmierzyć się z tematem. Długo szukałam czegoś co będzie mi się podobało. Postanowiłam przenieść sie do dawnych czasów i pokazać jak kiedyś wyglądały stroje balowe. Powstał komplet dwóch obrazków.
Jako pierwszy zaprezentuje stój męski :)

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze białym, nici dmc, 9x14 cm










Obrazek powstał jako praca przykładowa w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. 

Więcej informacji znajdziecie TU

9 komentarzy:

  1. Och jak ja lubię te stare kostiumy, bardzo mnie fascynuje to jak sie kiedyś ludzie ubierali. Bardzo ładnie wygląda ten jegomość, nie odmówiłabym mu tańca, nawet walca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Also worked Madame and Monsieur pattern long time ago :) its a beautiful pattern. Your work is very neat, well done ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft! Gustowny, stylowy i elegancki:)
    Jak miło wiedzieć, że z tym nielubieniem hucznych imprez nie jest się w odosobnieniu:) Doskonale Cię rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Francja Ludwika XVI :), za Ludwika XIV spodnie sięgały za kolana, potem ulegały większemu skróceniu :) śliczne, moje historyczne klimaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny ten panicz :) Taki nierealny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcik zawsze mnie fascynowały stroje z dawnych epok.

    OdpowiedzUsuń
  7. очень стильно!!
    красиво!!

    с Наступающим!! благополучия!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...