sobota, 14 grudnia 2013

Chickadees on a Windowssill - Martha Edwards - Dimensions

Uwielbiam wzory Dimensions. Mają przepiękne kolory, są bardzo precyzyjne. Często występują w nich łączone kolory, a krzyżyki stawia się przeróżną ilością nitek, co nadaje efektu 3D. Nie inaczej było w tym zimowym obrazku.
Wpadł mi w oko od razu kiedy go znalazłam (zresztą jak wszystkie świąteczne obrazki Dimensions :).  Kolory dobrałam z palety dmc, lekko modyfikując je. Nie mogłam się oprzeć żeby nie dodać tu kilku koralików.

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, koraliki Mill Hill Glass Beads, 8x12 cm.











Obrazek wykonałam jako inspiracje w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku. Do wieczora czekamy jeszcze na Wasze prace.



14 komentarzy:

  1. Obrazek bardzo na czasie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Precioso bordado, me encantan los diseños de DIMENSIONS!! bss

    OdpowiedzUsuń
  3. Precyzyjnie wyhaftowany obrazek- wzór przecudny, czuje się w nim zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze obawiam się użyć koraliki... Powinnam brać z ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Dawno mnie tak nie zauroczył zimowy obrazek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie dobrane koraliki i ta kokardka, cudna dodaje to uroku i magi temu obrazkowi

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny hafcik i rewelacyjne wykonanie, a koraliki świetnie dobrane!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik, rzeczywiście przyciąga wzrok :). I koraliki świetnie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jakie prześliczne, bardzo lubię takie obrazki. Mają w sobie tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny,zimowy nastrój w pełni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały obrazek. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki obrazek! Koraliki idealnie pasują! Ja też jestem fanką Dimensions! Uwielbiam haftować ich obrazki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...