niedziela, 7 lipca 2013

Somebunny to love - Kite Flying

Nie mogło być inaczej, Króliczek Somebunny z najnowszego katalogu jest już wyhaftowany :D Kiedy tylko Edyta pokazała najnowszy katalog DMC oczy nam się z Julką zrobiły jak pięć złotych. Wiadomo było, że jak najszybciej schemat trzeba zdobyć. Co prawda motyw trochę jesienny, ale bardzo uroczy. Stylistyka schematów tych króliczków co roku robi sie subtelniejsza. Kontury są coraz bardziej delikatne, a ich futerko z wiekiem staje sie bardziej puchate :)

Zmiana nastąpiła też po mojej stronie, mam nadzieję, że na lepsze. Do tej pory wszystkie obrazki z tej serii haftowałam na aidzie. Nawet po odkryciu cudności lnu, dla tych królików robiłam wyjątek i męczyłam tą aidę. Ale ostatnio nastąpiło u mnie całkowicie odrzucenie tego materiału. Na sama myśl o haftowaniu na niej dostaje ciarek. Robiłam kilka podejść, ale na próbie krojenia materiału się kończyło. Tym właśnie sposobem króliczek wskoczył na biały len :) Obawiałam się jak to będzie wyglądało na ścianie w stadzie króliczym, ale musi wyglądać, nie ma już wyjścia :D W planach mam jeszcze kilka obrazków (w tym kolejny z najnowszego katalogu), więc ten nie będzie rodzynkiem. Już mi nawet chodziło po głowie haftowanie wszystkiego od początku na tym jedynym właściwym materiale, ale chyba się tak bardzo w oczy nie będzie rzucać :)

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze białym, nici dmc, 12x17 cm.









15 komentarzy:

  1. Naprawdę podziwam zapał twoją i staranność wykonania prac. Je jescze nie odważyłam się tworzyć pracy na tak małych krzyżykach, trzymam się na razie większych krzyżyków. Ale kusi mnie spróbowć zrobić czegoś podobnego do twoich prac :) Pięknie ci to wychodzi... podziwiam i zadroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie kolorowo na Twoim obrazku, tak jak dzieciaki lubią. Kolorki takie... dziewczęce :) No i jak zawsze pięknie oprawiony obrazeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten króliczek! Na lnie obrazki wyglądają przepięknie. Też długo myślałam ostatnio nad wyborem tkaniny do haftowania moich kotów. I może mogłam wziąć len :)
    Z tej nowej serii bardzo podobają mi się króliczki przy czerwonej skrzynce pocztowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Właśnie te ze skrzynką pocztową króliczki będą kolejne, jak tylko znajdę dłuższą chwilę na haftowanie :)

      Usuń
    2. To ja już czekam na króliczki! Na zdjęciu w katalogu wygladają już pięknie, a wyhaftowane będą cudne!!!

      Usuń
  4. Króliczek śliczny - kolorki fajnie do siebie pasują!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy i bardzo kolorowy króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te quedó precioso ese bordado, besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie dziwię się, że tak szybko ten hafcik powstał. Śliczny!
    Czy mogłabyś podpowiedzieć gdzie zaopatrujesz się len?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Len kupuje zazwyczaj w haftixie a oni mają go z hobby studio :)

      Pozdrawiam
      Emila

      Usuń
  8. Śliczniutki króliczek!!. Zresztą uwielbiam je haftować. Niestety nie znalazłam jeszcze wzorków do najnowszej serii, ale jak znajdę to na pewno także się za nie zabiorę. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam tego wzoru w internecie wszędzie ale nie mogę na niego natrafić, gdzie go Pani kupiła lub skąd ściągnęła? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...