poniedziałek, 15 lipca 2013

Strawberry Pin - Cushion - Faby Reilly Designs

Od kiedy zainteresowałam się haftem choruje przewlekle na igielniki Faby Reilly. Chodzę koło nich cały czas i wzdycham :) Od pewnego czasu intensywnie zaczęłam poszukiwać odpowiednich koralików i guziczków potrzebnych do ich wykończenia. Ale cały czas odkładam ich zakupów, bo wiem, że jak zacznę to wsiąknę kompletnie. Ostatnio kiedy poszukiwałam czegoś nowego do wyhaftowanie trafiłam na wydrukowany już schemat na malutki igielniczek. Z bardzo letnim motywem. Od razu zabrałam sie za haftowanie :) Co prawda długo się nim nie nacieszyłam. Jak już kiedyś wspominałam mamy w domu małego miłośnika truskawek i Julka wyrwała mi igielnik jak tylko zawiązałam ostatni supełek po zszyciu :)

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze białym, nici dmc, koraliki Mill Hill Glass Seed Beads, 5x5 cm.







16 komentarzy:

  1. Prześliczne igielniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, widzę, że wyhaftowałyśmy ostatnio to samo. :D
    I muszę przyznać, że Twoja wersja jest o niebo lepsza! Ja z "oszczędności" wzięłam Ariadnę i zamiast koralików zrobiłam supełki, więc wyszło jak wyszło (z resztą możesz u mnie na blogu zobaczyć).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przymierzam się do tej truskawki :)
    Ślicznie wykonałaś tą zawieszkę ,aż chciałoby się ją schrupać !
    Pozdrawiam słonecznie:D
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo apetyczna truskawa!! I jak idealnie wkomponowałaś koraliki w haf:)

    OdpowiedzUsuń
  5. soczyste i śliczne. Takie słodkie maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. какая классная штучка получилась!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego, że igielnik został porwany, bo wygląda niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello

    Just found your blog.
    Your finish is beautiful, I love it!
    Hope you have a good week (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne poduszeczki pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  11. Sezon truskawkowy już się kończy, więc poduszeczka będzie fajnym wspomnieniem.
    Bardzo ciekawa jestem jakiego elfa wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne igielniki, jak zawsze!
    Zapraszam na swojego bloga, gdzie czeka Cię wyróżnienie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...