czwartek, 4 lipca 2013

Max - "Max and Ruby" - Mój własny schemat

Powstała kolejna zabawka mojego projektu :) Justyna poprosiła mnie o schemat na Maxa z bajki "Max i Ruby". Zgodziłam się od razu, bo Julka też tą bajkę uwielbia :) I tak zrodził się pomysł na nową serie zabawek - wzorowanych tą bajką :) Będę je projektować na zmianę z kucykami - licząc na wydłużenie się doby :P

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze naturalnym, nici dmc, wymiary 11,5x8,5 cm








Jak widać jest sporych rozmiarów, a to dopiero początek, bo kolejne zabawki będą większe ;)

A tu w porównaniu do pierwowzoru, podobny? :)




Schemat możecie znaleźć na Turkusowym Hamaku w ramach cyklu


17 komentarzy:

  1. Świetny ten Maksiu. Zakładam, że wygodniej szyje się większe maskotki niż te drobniejsze. Czekam na kolejne zabawki, ponieważ uwielbiam zaglądać do ciebie i je oglądać, bo nigdy nie wiem czym mnie zaskoczysz.
    P.S. Mam pytanie-prośbę. Czy mogłabyś podać mi swojego maila ponieważ nie mam możliwości kontaktowania się przez outlooka, a tylko tak wyskakuje mi połączenie z twoim mailem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)

      mój mail - emila.88.emila@gmail.com

      Usuń
  2. Bajki nie znam, mam już "stare" dziecko :) Ale zając a może to królik jej bombowy!!! Bardzo mi się podoba jego kolorystyka i oczywiście wykonanie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajki nie znam, ale królik wyszedł świetny, taki pyzaty:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa za własny projekt! Niczym nie ustępuje tym wykonanym przez uznanych projektantów! No i jak zwykle profesjonalnie zrealizowany w postaci zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobieństwo idealnie uchwycone, zdolna z Ciebie projektantka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful rabbit
    Love the colors and the design.
    Regards! :)

    Celia- elblogdelasfofuchas.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna zabawka. :) Baaardzo mi się podoba jak zresztą i inne Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. мультфильм у нас такой не показывают ) а игрушка-зайчик очень похож и такой замечательный!! супер!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny!
    normalnie czuję się zmotywowana by wreszcie wziąć się za igłę i nitkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny. Bardzo dokładnie odwzorowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:) Podoba mi się tu:)
    zapraszam również do mnie na rózności:)

    http://staniolek26.blogspot.com/2014/07/nietypowy-koszyczek-z-rozyczkami-ale.html#links

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...