niedziela, 30 czerwca 2013

Podkładka pod kubek - Cat in a teacup - Margaret Sherry

Na niedzielne popołudnie przydałoby sie coś słodkiego. Ja nie mam dla Was ciacha, ale coś równie słodkiego i do tego bez kalorii. Kiedy zobaczyłam ten schemat Margaret Sherry przeznaczony na kartkę, od razu przypomniałam sobie o moich zachomikowanych podkładkach pod kubki. Szybko przeliczyłam czy się zmieści.
Kotek jak widać niezwykle uroczy, jeszcze rok temu miałyśmy z Julką identyczne stworzonka w domu. Woda w szklance postawiona na takiej podkładce od razu zamienia się w słodki nektar:)

Co do samej plastikowej bazy na podkładkę - jest o niebo lepsza niż baza magnesu. Haft spokojnie wchodzi do środka. Mam tylko jedno zastrzeżenie - baza jest średnio przemyślana. Od góry haft przykrywa wieczko. Jak tylko zobaczyłam to rozwiązanie od razu w mojej głowie pojawiły się myśli katastroficzne, że w miejscu gdzie wieczko łączy się z bazą spokojnie będzie sie dostawać wychlapane przez Julkę kakao. Dlatego wszystko zamontowałam do góry nogami, haft będzie bezpieczny, ale niestety mało dekoracyjny spód bazy pełni teraz funkcje wieczka.

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc - kolory dobierałam sama, 9x9 cm




9 komentarzy:

  1. Kolejne sympatyczne maleństwo :))) Jak patrzę na te śliczne maleńkie hafciki, to mam ochotę rzucić w diabły moje duże formaty, w których końca nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy hafcik na podkładkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała podkładeczka:)i śliczny hafcik...mnóstwo pracy w dziubdzianiu takich maleństw wynagradza zawsze efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podkładka. Az chce się iść po coś do picia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka podkładka! Kolorki idealne dla dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te grubiutkie kotki, piękna podkładka powstała :)
    ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...