środa, 19 czerwca 2013

Sampler - Promenons nous dans les bois - Souvenirs d'Enfance au point de croix - Véronique Enginger

Znowu sięgnęłam do mojej ulubionej książki  Véronique z projektami dla dzieci -  "Souvenirs d'Enfance au point de croix", które zagoszczą u mnie na dłużej.
Wybrałam sampler o wakacyjnej tematyce :) Przez całe lato każdy weekend spędzamy spacerując po lesie. Ja akurat na grzybach kompletnie się nie znam, jedyny który rozpoznaje to ten czerwony z obrazka :P Ale samo spacerowanie jest dla mnie bardzo przyjemne, uwielbiam ten klimat lasu, chłód nawet w największe upały, zapach, śpiew ptaków, cudowne widoki podkreślone grą świateł filtrowanych przez liście drzew.

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 20x30 cm.













Praca została wykonana jako inspiracja w Siłowni Twórczej w Turkusowym Hamaku.
Więcej informacji TU

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle, przepiękne!!!!Robaczek mnie urzekł :)
    Ty masz kobieto chyba motorek w rękach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się gdzie można nabyć publikacje ze wzorami tej autorki. Jej wzory są przeurocze. I to Twoje wykonanie...
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje :) książki można kupić w sklepie nadodatek, widziałam też kilka pozycji w Hobby Studio :)

    Pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny!! Tak delikatnie ten haft wyszedł:) Bardzo ładna oprawa, pasuje do tego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba musze się zaopatrzyć w nowe pozycje książkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam zbierać grzyby! Mogłabym całe dnie z lasu nie wychodzić. :) Przepiękny hafcik! :D Czy mogłabyś podesłać mi wzorek, jak znajdziesz chwilkę czasu? Mój mail: ederleziz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te wzory. Śliczny obrazek !

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i pozdrawiam.Pięknie tu u Ciebie,zapraszam w odwiedzinki.Jola

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...