poniedziałek, 10 czerwca 2013

La Fée des Fleurs - Mon journal au point de croix - Sophie Bester-Baqué, Véronique Enginger

W ramach przerywnika powstało nowe serduszko. Bardzo cukierkowe, bardzo pastelowe z motywem wróżki, Julce absolutnie się nie podoba :D No i dobrze, bo mi bardzo :D To akurat poszło na prezent, ale planuje zrobić drugie dla siebie. Do oryginalnego wzoru dodałam koraliki, którymi zastąpiłam pojedyncze krzyżyki. Od jakiegoś czasu za każdym razem, kiedy robię zakupy w pasmanterii w moim koszyku ląduje kilka paczuszek koralików Mill Hill. Na razie kupuje te kolory, które mi się spodobały z myślą o haftach, które mam w planach na najbliższy czas.

Wyhaftowane i uszyte z lnu 30 ct w kolorze piaskowym, nici dmc, koraliki Mill Hill (Glass Seed Beads, Seed-Frosted Beads). Uszyte ręcznie.














12 komentarzy:

  1. Śliczny, delikatny hafcik! i bardzo ładne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszko - bardzo mi się podoba pomysł z koralikami, też je ostatnio lubię :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Ciebie bardzo serdecznie.U Ciebie jak zawsze pięknie i pomysłowo - tylko podziwiać.Pozdrawiam cieplutko z Dobrych Czasów i zapraszam-Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje cudeńka:) Prawdziwe dzieła sztuki:)
    Zapraszam do mnie w odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne jak zawsze! Chciałam tylko zapytać w jakiej pasmanterii robisz zakupy? W internetowej?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszko, takie bajkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cok sirin olmusssss
    sevgilerrrr

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful!
    Your crafts are wonderful.
    I love your blog.
    Regards =)

    elblogdelasfofuchas.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...