czwartek, 18 kwietnia 2013

Serduszko retro - Véronique Enginger

Schemat pochodzi z ostatniego numeru Creation point de croix. Obrazek bardzo retro, w  moim ulubionym stylu, bardzo mój. Przedstawiona dziewczynka trochę przypomina mnie samą, mam nawet bardzo podobny płaszczyk :)
Uszycie zawieszki - serduszka było oczywiste w tym przypadku. Teraz wisi w na kredensie w salonie.
Wyhaftowane i uszyte z lnu 32 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, wymiary 12 x13 cm. Szyte ręcznie.











Zawieszka powstała jako praca przykładowa w Siłowni Twórczej, która wczoraj została ogłoszona w Turkusowym Hamaku.


Zapraszam TU

11 komentarzy:

  1. Chcialabym kiedys tak duzo wyszywac jak Ty..Naprawde az Ci zazdroszcze:)Jak zwykle to piekne.Pozdrawiam DOminika.ps.Dzieki Tobie po raz pierwszy sama oprawilam swoj obrazek:)Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka :) i ładny haft, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo subtelna i delikatna praca. I bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta zawieszka, cudny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie - po prostu rewelacja!! Piękne i kunsztowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie delikatne - piękne. Uwielbiam projekty Veronique Enginger. Sama jeszcze nie zdążyłam wyszyć żadnego, dlatego cieszę się, że tutaj mogę sobie pooglądać takie prace. Zaglądam tu już od dłuższego czasu i nie podziwiam po cichutku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszko rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...