wtorek, 18 grudnia 2012

Komoda - organizer na muliny

Moja kolekcja mulin rozrasta się w zastraszającym tempie, więc potrzebowały kolejne lokum ;) Zrobiłam drugą komodę w której zamieszkała połowa z nich. Mam nadzieję, że na jakiś czas wystarczy. Ale obmyślam już kolejną komodę, tym razem na wszystkie moje przydasie do haftowania :)


Tym razem komoda jest w moje ukochane ptaszki. Kiedy zobaczyłam te grafiki od razu wiedziałam, że będą idealne na komodę. I nie pomyliłam się :) Wszystkie przetransferowałam, przetarłam dla postarzenia. Kilkakrotnie popatynowałam czarną patyną. Wykończenie jest super matowe, moim ulubionym lakierem.













A tak prezentują się obydwie komody razem :) Poprzednia komoda do zobaczenia TU




Komoda powstała z myślą o Siłowni Twórczej w Turkusowym Hamaku. Myślę, że temat Wam się spodoba, dzięki niemu będziecie mogły przenieść się do czasów przedszkolnych :)


(Współautorką baneru jest moja Julka, która narysowała swojego Dziub Dziuba :) )

Na Wasze Dziub Dziuby czekamy do 14 stycznia
więcej informacji TU

17 komentarzy:

  1. Piękne są te komody , może kiedyś zrobisz zelfami he he.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komoda jak marzenie!!!!!
    przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna i rozświergotana! :D A ja się muszę obejść plastikowym organizerem na muliny... Zero romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna :) Widać, że praca przemyślana i starannie wykonana ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Komoda pięknie się prezentuje. Śliczne ptaszki na niej zamieszkały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!! Gratuluje pomysłu i precyzji wykonania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cudna i urokliwa i jaki porządeczek w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna komódka nigdy bym nie powiedziała, ze takie motywy bedą tak fajnie wyglądać:-))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Komódka jest śliczna, ptaszęta urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna, bardzo mi się podoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna komódka i jaka potrzebna na nasze skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowita komódka! jakiego preparatu używasz do takich transferów ? pozdrawiam prawie Sylwestrowo,Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Komoda z ptaszkami zapiera dech w piersiach, jest piękna !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...