poniedziałek, 10 grudnia 2012

Zawieszka - Noël - Véronique Enginger

Miałam w tym roku nie robić nic świątecznego... nie wytrzymałam :) Powstało maleństwo,  któremu się oprzeć nie mogłam. Nie lubię czerwieni na święta, jak widać uległam :)
Hafcik był malutki, nawet w moją najmniejszą ramkę nie pasował, więc uszyłam z niego zawieszkę.
Coś czuje po kościach, że na tym się nie skończy :)

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 5x 8,5 cm. Kilka czerwonych krzyżyków zastąpiłam czerwonymi koralikami, wygrzebanymi z czeluści moich przydasi :)




 
























Pobiłam rekord w ilości zdjęć takiego maleństwa ;)


5 komentarzy:

  1. sliczne to malenstwo.
    Ja ciągle .mysle o malych tworkach a w rzeczywistosci na tamborku laduja jakies duze hafty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. jest prześliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. รวม เกมส์ สล็อต มาแรงที่สุดในตอนนี้‼️
    สูตรดูง่าย เจาะได้ทุกค่าย แตกง่ายมาก


    สล็อต168

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...