czwartek, 1 sierpnia 2013

Podkładka - My Cup Of Tea - Margaret Sherry

Przeglądałam schematy Margaret Sherry. Julka od razu wypatrzyła kolejnego kota w filiżance i natychmiast kazała sobie zrobić kolejną podstawkę pod szklankę :) Nie miałam dużo do gadania i zabrałam sie do haftowania ;) Julka sama wybrała sobie kolory, ja dopasowałam je odcieniami.

Wyhaftowane na lnie 30 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc.




A tak wyglądają w komplecie. Julka może zaprosić koleżankę z przedszkola na popołudniową herbatkę ;)

10 komentarzy:

  1. Te kotki sa takie sympatyczne! Tez chce takie, ale najpierw musze skonczyc moj koci kalendarz MS :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kotek! Obie podkładki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te kociaki ;) Bardzo lubię takie małe a użyteczne hafty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociaczki przesłodkie i pełne uroku! Na takich podkładkach cokolwiek by się nie piło z pewnością będzie miało niebiański smak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolutkie te podkładki i ślicznie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. очаровательные котята!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wzorki są przesłodkie! Kotka w niebieskiej filiżance już haftowałam, zrobiłam z niego magnes na lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...