poniedziałek, 4 sierpnia 2014

With Love - Neocraft

Nie mogłam się powstrzymać i powstała druga sówka od Neocraft. Na pewno nie będzie to ostatnia moja sowa, bo w serii jest ich jeszcze kilka i mam nadzieje, że będą powstawać kolejne schematy. Wszystkie sówki można obejrzeć na stronie producenta. Jak widać moje sówki trochę się różnią od tych oryginalnych. Czasem lubię zamieszać w kolorach, kiedy mi nie grają. I tak było tym razem. Zaszalałam tu całkowicie. Udało mi się odnaleźć oryginalną grafikę na podstawie której został opracowany schemat i według tej grafiki dobierałam kolory. Pozmieniałam je znacznie, dodałam kilka dodatkowych, pozmieniałam kontury, dodałam trochę od siebie, zmieniałam też kolory konturów. W sumie nie wiem czy to jeszcze jest schemat Neocraft czy już mój własny :)
Sama sówka jest niezwykle urocza, cukierkowa, sprawiłam, że stała się bardziej pastelowa. Poszarzałe kolory do niej mi nie pasowały.

Wyhaftowane na lnie 35 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc, 9x14 cm.

















19 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że decydujesz się na te wzory, bo sówki urocze. Kolorystykę dobrałaś idealnie
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza słówka :) Pięknie ją zaplanowałaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kolorki całkiem wymieniłaś. Teraz sówka jest bardzo słodka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest ta sówka, czekam niecierpliwie na kolejną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sówka! :) Lecę zobaczyć całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowa mądra głowa i śliczna a kolorki idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. sówka jest prześliczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Que bonito!!! me encantan estos diseños

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przecudowna sówka! Zachwycona jestem nieziemsko, a za stronkę dziękuję :) Przyda się.

    OdpowiedzUsuń
  10. jako doświadczona hafciarka masz niesamowite wyczucie stylu :) sówka wygląda uroczo! kolorki dobrałaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. W sam raz do pokoju dziewczynki :-) Kolorki pięknie dobrałaś jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sówka :) dopiero zaczynam przygode z blogowaniem, wspolna obserwacja? Moze jakis slad po sobie zostawisz? Bylo by mi bardzo milo :) http://igaiggy.blogspot.com/2014/08/moja-historia-troche-o-mnie-i-o-moim.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Oz Ty ! juz ją wyszyłaś !!!!!!!!!!!!!!!!!!! założę się ,że cała rodzina Ci pomaga w wyszywaniu !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycająca sówka, nie wiem czemu, ale sowie motywy zawsze mi się ogromnie podobają, mam do nich wielką słabość:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje zestawy juz do mnie dotarły(ale jakie byly z tym klopoty, to ho ho...) to i ja bede miała swoje slodkie sowki, z lizakiem, z lilia, z szalikiem-to juz tak swiatecznie raczej...tez uwielbiam te sowki!!!!
    twoje sa zachwycające!!!!!!!!!!! boskie!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...