wtorek, 19 listopada 2013

Winter in frame - Carol Emmer - Beyond the Garden Gate (Christmas Remembered)

U mnie powoli na blogu zaczną sie pojawiać świąteczne obrazki, chociaż atmosfery świąt nie czuje. Bardzo lubię zimowe widoki, kiedy puchowa kołdra przykrywa cały otaczający nas świat, wszystkie brudy spowodowane działalnością człowieka znikają z naszych oczu, świat staję się piękniejszy :)
Wyhaftowany przeze mnie obrazek pochodzi jednej z serii książek o tematyce świątecznej - Christmas Remembered, wydawnictwa Leisure Arts. Cała seria obejmuje 20 książek, każda zawiera przepiękne hafty oparte na starych grafikach i pocztówkach retro. Godzinami można je przeglądać i cieszyć oko haftami jak i aranżacjami zdjęć.
Wybrałam obrazek z serii 4 pory roku - oczywiście zimę :) Jak to ja, wprowadziłam do niego kilka zmian. Jasny len zastąpiłam lnem naturalnym. Chciałam ciemniejszym tłem podkreślić biel śniegu. Usunęłam ramkę, która otaczała obrazek, wydała mi się za gruba i za ciemna, a w przypadku ciemnego tła nie była już potrzebna. Na gałązkach umieściłam czerwone koraliki - w trzech rodzajach. Musiałam też poprawić kontury, bo były kanciaste, bardzo nienaturalne.

Wyhaftowane na lnie 32 ct w korze naturalnym, nici dmc, koraliki Mill Hill Glass Seed Beads, Mill Hill Seed Frosted Beads, TOHO Round 15o Transparent, 12x17 cm,










Praca powstała jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku.


Więcej informacji TU.
Serdecznie zapraszam do udziału :)

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zimowe obrazki, jest cudowny :) aż chyba wezmę udział w wyzwaniu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszedł ten obrazek. Koraliki dodały mu wiele uroku. W takiej wersji jest fajniejszy.
    Czy ja już pisałam, że uwielbiam Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko. Twoje hafty mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek :)) i te koraliki - wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie haftujesz. Podziwiam Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze kiedy Ty to xxx? Czy u Ciebie doba ma więcej godzin???Przeprowadzam się do Ciebie.
    Każdym nastepnym haftem zachwycasz mnie coraz bardziej ale i frustrujesz, hihi. U mnie pustka totalna a Ty co dwa dni nowy haft pokazujesz. To strasznie niesprawiedliwe, buuu, u mnie doba się kurczy na rzecz chyba Twojej.
    Ach, pozostaje mi tylko pozachwycać sie tym co robisz i pokazujesz.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace! Ptaszek mnie zauroczył. Uwielbiam Twój blog i już dodałam go do ulubionych :) Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ale serdecznie zapraszam http://krzyzykowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekny haft, jestem ciekawa gdzie te ksiazki mozna nabyc:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny haft ja chyba nigdy nie przestanę podziwiać kunsztu Twoich prac :) Taka dbałość o każdy szczegół...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zimowy obrazek! Ptaszek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, jak wszystkie twoje prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca taka dopracowana. Ja też kocham zimowe pejzaże. Dzięki Siłowni znalazłam Twojego bloga i widzę,że będę tu częstym gościem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny hafcik! I do tego na lnie! I pięknie oprawiony. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny obrazek i pięknie oprawiony:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten haft jest przepiękny, tak uroczy, że na patrzeć się nie mogę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały przepiekny obrazek , bardzo mi się podoba, jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętnosci. A oprawa obrazu doskonała.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...