czwartek, 17 października 2013

J'aime cuisiner - Véronique Enginger

Nie znoszę jesieni, wizja nadchodzącej zimy, znowu pewnie trwającej do maja nie napawa mnie optymizmem. Przez pewien czas miałam zastój twórczy, ale juz mam nadzieje, powracam do świata haftu. Największym zastrzykiem energii jest dla mnie nowiutka książka Véronique Enginger. Hafty z niej powstają błyskawicznie, mam nadzieję, że nie długo będę mogła je pokazać - jak pojawi się słońce niezbędne do zdjęć.
Tym czasem mam do zaprezentowania inny obrazek mojej ulubionej projektantki. Prześliczny obrazek z napisem "kocham gotować". Bardzo mi się spodobał, bo czas spędzany w kuchni bardzo mnie relaksuje, chociaż największą moją miłością jest pieczenie :) Bardzo spodobało mi si serduszko powstałe z hortensji, ślicznie wyglądałoby solo w postaci zawieszki :) (mam już chyba skrzywienie na punkcie zawieszek, wszędzie je widzę ;) )

Obazek wyhaftowny na lnie 32 ct w kolorze naturalnym, nici dmc, 20x30 cm. 














Obrazek powstał jako inspiracja w Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku



Więcej informacji znajdziecie TU

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle piekny obrazek:)fajny kolor lnu.Ja tylko chciałabym kiedyś zobaczyć ściany udekorowane twoimi obrazkami:)Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie dopracowany każdy szczegół w tym obrazku widać pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och łał!!piękny wzór i wykonanie,pełen podziw bo ileż cierpliwości wymaga haftowanie na lnie,na dodatek z taką ilością kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek:) I cudna ramka:) Możesz zdradzić gdzie je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny obrazek! Powiedz gdzie wypatrzyłaś tą książkę? Kupiłaś czy znalazłaś gdzieś schematy w internecie? Wiem, o którą książkę chodzi, ale nie wiem gdzie ją kupić. Widziałam ją tylko na amazon.fr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny obrazek. A co do zawieszek..tez je uwielbiam a serducho jest cudne ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...