piątek, 18 maja 2012

Rabbits and Mice - Tennis Anyone

Ostatnia myszka z serii ukończona :) Wyhaftowana jak cała reszta na aidzie 16 ct, nici dmc, wymiary 12x17cm.
Wszystkie obrazki są bardzo klimatyczne, chyba nie mam swojego ulubionego. .Poszczególne wcześniejsze hafty można obejrzeć tutaj .




Rodzina fotografia wszystkich moich leśnych zwierzątek


Myszki razem:



Zajączki i jeżyk:





Kilka dni temu dostałam wyróżnienie od Ewy z bloga W moim koszyczku, za które serdecznie dziękuje. Bardzo mi miło, że zostałam doceniona. Długo zastanawiałam się komu je przekazać, ale nie potrafię wybrać dziesięciu blogów, bo wszystkie które odwiedzam zasługują na takie wyróżnienie :)


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać Twój blog,szczególnie hafty, są przepiękne, prześliczne i przeurocze,a przede wszystkim są takie delikatne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te hafciki. Piękna i misterna robota :) A oprawa tylko podkreśla ich urodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem nie tylko Twoich pięknych haftów, ale też i ich starannej oprawy:)Czy sama je oprawiasz ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia ..
    Obrazki wszystkie cudowne ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolekcja hafcików, jestem pod ogromnym wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała seria jest przepiękna, razem i z osobna, każdy obrazek jest śliczny !!!
    Gratuluje wyróżnienia, po stokroć na nie zasługujesz!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No zwyczajnie brak mi słów!ta seria jest cudowna , a Twoje tempo niesamowite, chyba nie spisz! czy możesz zdradzić skad masz te wzory?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie one śliczne, normalnie cuda!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Que preciosos bordados!!! son todos muy bonitos, besos

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojojo wszystkie piękne a ramki to już normalnie hmmmmm ... :)
    Ciepło pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna seria, i cudnie oprawiona. Bardzo ładne te rameczki :) Ja dostałam za zadanie oprawić haft z miśkami i aż się boję iść do sklepu z ramkami, bo nigdy nie umiem nic sensownie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna seria haftów i świetnie oprawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ śliczne! Myszka z muchomorkiem - zakochałam się normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...